شناسهٔ خبر: 31196752 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

نمایشگاه بزرگ کتاب یزد افتتاح شد

R41376/P/S6,76/CT11 / R41376/P1361/S6,76/CT11

یازدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب، مطبوعات محلی و رسانه‌های دیجیتال استان یزد افتتاح شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، آیین افتتاحیه یازدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب یزد در مراسمی با حضور آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد، احمدی مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، ترحمی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد، جوادیان‌زاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد و جمعی از مسئولان، نویسندگان، اصحاب رسانه و مردم یزد برگزار شد.

مجید جوادیان‌زاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد در آیین افتتاحیه این نمایشگاه با اشاره به اینکه امسال 322 غرفه در این نمایشگاه در نظر گرفته شده اظهار داشت: 410 ناشر و نمایندگی از سراسر کشور به ارائه کتب خود در این غرفه‌ها می‌پردازند.

وی خاطرنشان کرد: در مجموع 84 هزار و 300 عنوان کتاب در موضوعات و حوزه‌های مختلف توسط ناشران و نمایندگی‌های حاضر در این نمایشگاه برای عرضه به شهروندان در نظر گرفته شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد با اشاره به اینکه شعار این نمایشگاه «یزد جهانی شهر کتاب و دانایی» است گفت: در حاشیه این نمایشگاه، 60 برنامه جنبی اجرا می‌شود که معرفی کتاب، معرفی نویسندگان، تجلیل از فعالان و برگزیدگان حوزه‌های مرتبط با کتاب و کتاب‌خوانی از جمله موضوعات این برنامه‌ها است.

علاقه‌مندان به بازدید از این نمایشگاه می‌توانند همه روز تا سوم اسفند و از ساعت 9 صبح تا 13 و 16 تا 21 و 30 دقیقه به محل دائمی نمایشگاه‌های استان یزد مراجعه کنند.

انتهای پیام/ن

نظر شما