شناسهٔ خبر: 31195408 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

اختلاف تفاوت عملکرد رسن در تیم ملی عراق و پرسپولیس

خبرگزاری میزان- عملکرد بشار رسن در تیم فوتبال پرسپولیس و تیم ملی عراق تفاوت زیادی دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، تیم فوتبال پرسپولیس در هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم استقلال خوزستان رفت که موفق شد با ۲ گل از سد این تیم بگذرد.

بشار رسن هافبک عراقی تیم فوتبال پرسپولیس که مدتی برای حضور در جام ملت‌های آسیا راهی امارات شده بود با بازگشت از این مسابقات دوباره در ترکیب ثابت تیم برانکو برای این بازی قرار گرفت. هرچند که این بازیکن موفق شد پاس‌گل اول تیمش را بدهد، ولی به نظر می‌رسد بشار بازیکنی نیست که بتواند تیمش را در بازی‌های مهم و حساس از بن‌بست نجات دهد.

بشار در عین حال که دوندگی نسبتا بالایی دارد، اما در این سال‌ها نشان داده هافبک شوتزنی نیست و به ندرت پاس‌های کلیدی برای هم‌تیمی‌های خود ارسال می‌کند. البته نه اینکه این بازیکن از آمادگی خوبی برخوردار نباشد و وی در بازی‌های تیم ملی عراق نشان داده آماده حضور در میدان است. البته دلیل این موضوع هنوز مشخص نیست اما بشار تیم ملی عراق با بشار پرسپولیس تفاوت زیادی دارد و این موضوعی مهم برای سرخپوشان و برانکو است.

عملکرد ضعیف رسن و رفیعی این روز‌ها به یک دغدغه فکری برای برانکو تبدیل شده و باید دید تدابیر سرمربی کروات سرخپوشان برای حل مشکلات خط هافبک پرسپولیس چه خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما