شناسهٔ خبر: 31195064 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

کدام پرسپولیسی ها مقابل پدیده غایب هستند؟

سرخپوشان برای دیدار با شاگردان یحیی گل محمدی محرومی ندارند، اما حسین ماهینی، محمد انصاری و آدام همتی مصدوم هستند و به این دیدار نمی‌رسند.

صاحب‌خبر -
به گزارش افکارنیوز،

در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال کشور، دوشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ تیم‌های پرسپولیس تهران و پدیده مشهد در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می‌روند و دو تیم تلاش می‌کنند تا با پیروزی به مصاف سپاهان در نیمه نهایی جام حذفی بروند.

سرخپوشان برای دیدار با شاگردان یحیی گل محمدی محرومی ندارند، اما حسین ماهینی، محمد انصاری و آدام همتی مصدوم هستند و به این دیدار نمی‌رسند. همچنین سید جلال حسینی و محسن ربیع خواه هم که دچار مصدومیت بودند، آماده بازی هستند و با صلاحدید برانکو رو در رو پدیده قرار خواهند گرفت.

از سویی دیگر مشهدی‌ها که ساعتی قبل به تهران رسیدند، مصدومی ندارند، اما سعید صادقی محروم است و به دیدار مقابل شاگردان برانکو نخواهد رسید.

گفتنی است، سرخپوشان در مراحل گذشته جام حذفی از سد نود ارومیه و سپیدرود رشت گذشتند و در یک چهارم نهایی باید با پدیده شهر خودرو دیدار کنند. از سویی دیگر شاگردان یحیی گل محمدی در بازی‌های گذشته موفق شدند از سد ذوب آهن اصفهان و فولاد خوزستان بگذرند و در صدد شکست پرسپولیس هستند.

دیدار شاگردان برانکو و یحیی گل محمدی، ۲۹ بهمن از ساعت ۱۷:۱۵ در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

 

نظر شما