شناسهٔ خبر: 31194962 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: پانا | لینک خبر

دبیر علمی همایش اقتصاد آموزش و پرورش: 57 مقاله از 123 مقاله ارسال شده به همایش پذیرفته شدند

تهران (پانا) - دبیر علمی همایش اقتصاد آموزش و پرورش خبر داد 57 مقاله از 123 مقاله ارسال شده به این همایش پذیرفته شده‌اند که به صورت ارائه یا پوستر معرفی می‌شوند.

صاحب‌خبر -

عباس عباسپور دبیر علمی اولین همایش ملی اقتصاد آموزش و پرورش که از صبح امروز در دانشگاه علامه طباظبایی در حال برگزاری است گفت: «مقرر شده است این همایش هر ساله برگزار می‌شود و دو دبیرخانه در دانشگاه علامه و معاونت توسعه مدیریت آموزش و پرورش خواهد داشت.»

او مدیریت بهینه و اثربخش سرمایه انسانی و مالی کشور با تاکید بر سند تحول بنیادین و نیاز آموزش و پرورش به بازنگری هوشمندانه در رویکردها و روش‌های برنامه‌ای برای فائق‌آمدن بر چالش‌های تامین و تخصیص منابع سازمانی را دلایل اصلی برگزاری این همایش اعلام کرد و گفت: «ما چرایی اصلی این همایش را باید در معلمان به عنوان مهمترین دارایی‌های آموزش و پرورش ببینیم. هدف بنیادین این همایش بهبود تعاملات و ارتباط سازنده میان آموزش و پرورش و دانشگاه از طریق تلفیق دو حوزه نظریه و عمل بود. هدف کلی این همایش اما کمک به اقتصاد آموزش و پرورش و مدیریت منابع انسانی و مالی بوده است که البته در اهداف خاص‌تری تعریف شده است.»

او افزود: «این همایش در دو محور نظام تامین و تخصیصص منابع مالی آموزش و پرورش و مدیریت و برنامه‌ریزی منابع انسانی در آموزش و پرورش برگزار می‌شود. در این همایش ۱۲۳ مقاله به دبیرخانه ارسال شد که در نهایت ۵۷ مقاله پذیرفته شدند که به صورت ارائه شفاهی و تعدادی هم به صورت پوستر معرفی خواهند شد.»

عباسپور گفت: «فردا در اختتامیه این همایش از سخنرانان، مقالات کلیدی، روسای نشست‌ها و برگزارکنندگان همایش تقدیر می‌شود.»

نظر شما