شناسهٔ خبر: 31194921 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

نقش مهم رسانه‌های قرآنی در برطرف کردن نیازهای اصلی جامعه

گروه فرهنگی ــ معاون ارشاد آذربایجان غربی بر نقش مهم رسانه‌های قرآنی در برطرف کردن نیازهای اصلی جامعه تأکید کرد و گفت: جشنواره ملی آیات در راستای درگیر کردن مطبوعات با مسائل اجتماعی از دیدگاه قرآن برای نخستین بار در استان برگزار شد که امید است همین جشنواره مقدمه‌ای برای گسترش این مسئله در رسانه‌ها باشد.

صاحب‌خبر -

نقش مهم رسانه‌های قرآنی در برطرف کردن نیازهای اصلی جامعه

رسول بابازاده، معاون فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی‌ در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان غربی، با تأکید بر اینکه رسانه‌های قرآنی، مهم‌ترین ابعاد رسانه‌های جامعه را به خود اختصاص داده‌اند، اظهار کرد: امروزه قرآن به‌عنوان یکی از محورهای اصلی تبلیغات و فرهنگی عمومی جامعه مطرح است.
وی ادامه داد: برای آنکه بتوانیم مفاهیم و موضوعات قرآن را در بطن جامعه پیاده کنیم، یکی از راه‌های گسترش و اشاعه این امر مهم، بهره‌گیری از ظرفیت رسانه‌های قرآنی است.
بابازاده افزود: امروز رسانه‌های قرآنی کشور نقش مهمی در ترویج و تبلیغ فرهنگ و سبک زندگی اسلامی و قرآنی برعهده دارند و باید به رسالت خود در راستای شناساندن صحیح قرآن و دین به جامعه عمل کنند.
وی با بیان اینکه رسانه‌های قرآنی در برطرف کردن نیازهای اصلی جامعه نیز نقش بسزایی دارند، بیان کرد: اخبار و اطلاعات قرآنی که از طریق رسانه‌ها به گوش مردم می‌رسد، در بسط و گسترش هرچه بیشتر مفاهیم و موضوعات قرآن ارتباط دارد و مطبوعات و اهالی رسانه باید بیش از پیش به این مسئله توجه داشته باشند.
معاون فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی یادآور شد: جشنواره ملی آیات در راستای درگیر کردن مطبوعات با مسائل اجتماعی از دیدگاه قرآن برای نخستین بار در استان برگزار شد که امید است همین جشنواره مقدمه‌ای برای گسترش این مسئله در رسانه‌ها باشد.
انتهای پیام

نظر شما