شناسهٔ خبر: 31194909 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

نهمین نمایشگاه ملی دفاع مقدس در کرمان گشایش یافت

کرمان - ایرنا - نهمین نمایشگاه ملی دفاع مقدس، انقلاب اسلامی و مقاومت و سیزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت با حضور مسئول حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه و بسیج کشور و جمعی از مسئولان؛ توسط مادر شهید مدافع حرم لنگری زاده در حسینیه ثارالله شهر کرمان افتتاح شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، نهمین نمایشگاه ملی دفاع مقدس، انقلاب اسلامی و مقاومت و سیزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت صبح امروز (شنبه) با حضور سردار حق طلب مسئول حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه و بسیج کشور و جمعی از مسئولان استان کرمان در سه بخش انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت و نیز حضور ناشرانی با آثار موضوعی قرآن و عترت در همجواری آن در حسینیه ثارالله شهر کرمان افتتاح شد.
این نمایشگاه در سه طبقه و 190 غرفه دایر شده که 140 ناشر در آن حضور دارد.
در این نمایشگاه 10 هزار عنوان کتاب عرضه خواهد شد که شامل 6 هزار عنوان با موضوع دفاع مقدس و یکهزار و 500 عنوان کتاب با موضوع انقلاب اسلامی و یکهزار عنوان کتاب با موضوع قرآن کریم خواهد بود و در کنار آنها عرضه محصولات فرهنگی را نیز تدارک دیده شده است.
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان نیز در این آئین با قدردانی از کسانی که در برگزاری این نمایشگاه نقش داشته اند افزود: عمده مسئولان اجرایی کمیته مدیران استان هستند.
سردار غلامعلی ابوحمزه با اشاره به اینکه در راستای کنگره 6500 شهدای کرمان یک برنامه دو هفته ای داریم که از امروز آغاز می شود و تا 9 اسفندماه روز برگزاری کنگره ادامه دارد گفت: با برگزاری کنگره برنامه ها تمام نمی شود زیرا براساس برنامه ای که پیش بینی شده در یک بازه سه ساله تا 1400 ادامه دارد.
وی خاطرنشان کرد: به اذعان بسیاری از مسئولان اولین کنگره در سطح کشور به این شکل برگزار می شود که امیدواریم به یک الگوی کشوری تبدیل شوند.
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به بیانیه مهم مقام معظم رهبری در رابطه با گام دوم انقلاب گفت: این پیام را امام جامعه بعد از راهپیمایی 22 بهمن و حماسه با عظمت مردم به عنوان مدال افتخار هدیه کرد.
3029/9895

نظر شما