شناسهٔ خبر: 31194888 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

از امروز؛

مهلت ثبت‌نام مجدد در آزمون فلوشیپ پزشکی آغاز شد

مهلت مجدد ثبت‌نام برای آزمون پذیرش دوره‌های تکمیلی تخصصی (فلوشیپ) از امروز آغاز شد.

صاحب‌خبر -


به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو ، آزمون پذیرش دستیاران دوره‌های تکمیلی تخصصی (فلوشیپ) سال ۱۳۹۸ وفق مصوبات شورای آموزش پزشکی و تخصصی به صورت غیر متمرکز و توسط دانشگاه‌های مجری برنامه آموزشی در ۷ تا ۹ اردیبهشت ۹۸ برگزار می‌شود.

فرصت مجدد برای ثبت نام از امروز شنبه ۲۷ بهمن آغاز می‌شود و داوطلبان تا سه شنبه ۳۰ بهمن فرصت دارند با مراجعه به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی و با توجه به رشته تخصصی پیش نیاز و در نظر گرفتن وضعیت شرکت در آزمون (عضو هیئت علمی، آزاد) صرفاً یک رشته و یک دانشگاه را انتخاب و براساس مفاد راهنما ثبت نام کنند.

پیش از این داوطلبان فرصت داشتند در بازه زمانی ۶ تا ۱۸ بهمن در آزمون پذیرش دوره‌های تکمیلی تخصصی (فلوشیپ) ثبت نام کنند.

ثبت نام بیش از یک بار مجاز نبوده و باعث حذف نام داوطلب از لیست داوطلبان شرکت در آزمون می‌شود. پس از ثبت نام و انتخاب رشته، تغییر رشته به هیچ عنوان مجاز نیست.

کارت ورود به جلسه آزمون در روز‌های سه شنبه و چهارشنبه سوم و چهارم اردیبهشت ماه ۹۸ از طریق دانشگاه‌های علوم پزشکی متولی برگزاری آزمون توزیع می‌شود.

آزمون در دو مرحله کتبی و شفاهی (به صورت منفرد یا ترکیبی از روش‌های آسکی (OSCE)، PMP، مصاحبه ساختارمند یا سایر روش‌های نوین ارزشیابی و اختصاصی مرتبط با رشته خود برگزار می‌شود.

آزمون کتبی روز پنجشنبه ۵ اردیبهشت ۹۸ (در یک مکان در هر دانشگاه و رأس ساعت ۹ صبح) و آزمون شفاهی کلیه رشته‌ها از تاریخ ۷ تا ۹ اردیبهشت ۹۸ برگزار می‌شود.

ظرفیت آزمون پذیرش دستیار دوره‌های تکمیلی تخصصی (فلوشیپ) سال ۹۸ حدود ۴۲۰ نفر در ۸۲ دوره تکمیلی تخصصی و ۱۷ دانشگاه علوم پزشکی و دو مرکز جهاددانشگاهی است.

نظر شما