شناسهٔ خبر: 31194856 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

70 درصد از واحدهای مسکونی محلات سند مالکیت دارند

خمین - ایرنا - رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی محلات گفت: صدور سند مالکیت برای بیش از 70 درصد از واحدهای مسکونی روستایی این شهرستان صورت گرفته است.

صاحب‌خبر -

«حسین پادگانه» روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در سطح 21 روستا و بخش باقرآباد شهر نیم تاکنون برای یکهزار و 600 واحد مسکونی روستایی صادر شده است.
وی اظهارداشت: فرآیند صدور سند مالکیت در محلات از سال 84 کلید خورده و اینک روستای جدیدی که متقاضی دریافت سند مالکیت باشد در این شهرستان وجود ندارد.
پادگانه افزود: سهمیه صدور سند مالکیت در روستاهای این شهرستان امسال 150 جلد است که برای 100واحد مسکونی تاکنون سند صادرشده است و تا پایان سال سهمیه تکلیفی محقق می شود.
رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی محلات بیان کرد: صدور سند مالکیت روستایی مزایای دریافت تسهیلات، ضمانت بانکی، افزایش ارزش حقوقی و اقتصادی ملک را به همراه دارد و این شرایط میل و رغبت مردم برای سند دار کردن املاک را افزایش می دهد.
پادگانه گفت: اسناد مالکیت روستایی نقش موثری در وسعت بخشی به مالکیت های مسکونی، تجاری و ایجاد انگیزه برای سرمایه گذاری در روستاها دارد.
محلات واقع در نوار جنوبی استان مرکزی دارای 55 هزار نفر جمعیت است که 43 هزار نفر از این جمعیت در شهر محلات، هفت هزار نفر در شهر نیم ور و پنج هزار نفر نیز در روستاها ساکن هستند.
7277/6013/

نظر شما