شناسهٔ خبر: 31194846 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

اقدامات تروریستی ارتباط بین مردم و نظام را مستحکمتر می‌کند

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: اقدامات تروریستی ارتباط بین مردم و نظام را مستحکم و خیال باطل دشمنان را به سراب تبدیل می‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، موهبتی استاندار سیستان و بلوچستان در نشست هم اندیشی بانوان مدیر، مشاورین دستگاه‌های اجرایی و فعالان سیاسی اجتماعی استان اظهار داشت: حق و باطل تمام شدنی نیست و هیچگاه نمی‌توان اینگونه از حوادث را از بستر جامعه حذف کرد، زیرا اگر چنین کاری امکانپذیر بود احکام الهی صادر نمی‌شد.

وی افزود: قطعا انسان خطا کار است و در مسیری پیش می‌رود که می‌تواند به بدترین حیوان روی زمین تبدیل گردد.

وی تصریح کرد: دشمنان در تلاش هستند تا جغرافیای نیل تا فرات را برای اسراییل امن کنند اما در سوریه و لبنان شکست سختی خورد.

وی ادامه داد: در ۲۲بهمن ماه امسال مردم بیش از گذشته برای حضور در راهپیمایی به میدان آمدند و این حضور دشمنان را سخت آزرده کرد.

استاندار گفت:این اقدامات کور کورانه ارتباط مردم با نظام را مستحکم‌تر می‌کند و به فرموده امام ما همانند شیشه هستیم هر چه ما را بشکنند تیز‌تر می‌شویم.

موهبی افزود: برای پیشرفت و توسعه یک جامعه مخالفان و موافقان باید پای کار بیاید و همه دستگاه‌ها همکاری نمایند.

وی ادامه داد: مشکلات مطرح شده بانوان در این نشست باید اولویت بندی شود، برخی از این مشکلات با بازدید‌های میدانی مسئولان قابل حل است و برخی زمانبر است.

انتهای پیام/پ

استاندار سیستان و بلوچستان در نشست هم اندیشی بانوان مدیر

برچسب‌ها:

نظر شما