شناسهٔ خبر: 31194693 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

امام جمعه بوشهر:

کنفرانس ضدایرانی ورشو بیانگر شکست آمریکا در منطقه است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: برگزاری کنفرانس ضد انسانی و ایرانی ورشو در لهستان نشان از شکست آمریکا در منطقه است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا؛ آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر بوشهر گفت: وقتی دشمن شکست می خورد مانند فرد زمین خورده به دنبال جمع کردن عده می رود و کنفرانس ورشو نیز مثال این موضوع برای آمریکاست.

وی بیان کرد: آنها پس از شکست های متمادی در منطقه خاورمیانه برای اینکه بتوانند در فضای سیاسی جهان جایی پیدا کنند تصمیم به برگزاری کنفرانس ضد ایرانی ورشو گرفتند که این رویه آنها نیز محکوم به شکست است.

صفایی بوشهری با محکومیت حمله تروریستی به اتوبوس حامل نیروهای سپاه در سیستان و بلوچستان گفت: این عملیات تروریست ها در واقع انتقام از پیروزی ملت ایران در 22 بهمن بوده و محکوم است.

وی ادامه داد: مردم همواره در صحنه های مختلفی که نیاز بوده امتحان خود را پس دادند و اکنون وظیفه مسئولان تصمیم ساز و تصمیم گیر است که خود را هزینه مردم کنند.

خطیب نماز جمعه بوشهر ادامه داد: بزرگ ترین عبادت در عرصه اجتماعی خدمت به مردم است که این مهم باید در دستور کار ویژه مسئولان در نظام جمهوری اسلامی باشد.

وی با اشاره به بیانیه اخیر رهبر انقلاب برای چله ی دوم انقلاب اظهارداشت: این بیانیه که با عنوان 'گام دوم' و در هفت سر فصل ارائه شده نشان از ولایت، بصیرت و هوشمندی مقام معظم رهبری است.

امام جمعه بوشهر تاکید کرد: سران سه قوه و سایر مسئولان اجرایی باید این بیانیه را سرلوحه اصلی کار خود قرار دهند و دانشگاهیان و نخبگان نیز باید با برگزاری کرسی های نظریه پردازی آن را بخوبی برای جامعه تبیین کنند.

صفایی بوشهری افزود: این انقلاب اکنون در ورود به چله دوم خود است و در طی 40 سال گذشته روند تثبیت و حفظ خود را بخوبی سپری کرد و مانند برخی انقلاب ها از تکانه های جهان استکتبار دچار تحریف و انحراف نشده است.

نظر شما