شناسهٔ خبر: 31194683 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

شفاف سازی راموس پس از مصاحبه جنجالی

سرخیو راموس، کاپیتان رئال مادرید معتقد است که مصاحبه اش پس از دیدار با آژاکس به اشتباه تعبیر شده و همین موضوع می‌تواند برای او دردسرساز شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید روز چهارشنبه هفته گذشته به مصاف آژاکس رفت و در ابتدا توانست با گل کریم بنزما از حریف پیش بیفتد ولی آژاکسی ها توانستند گل را توسط حکیم زیاش جبران کنند. در نهایت مارکو آسنسیو توانست گل دوم را در دقایق پایانی به ثمر برساند و تیمش را با برتری از زمین خارج کند. این دیدار جدا از صحنه‌هایی که با داوری مشکوک همراه بود و داور مجبور به استفاده از VAR شد و همینطور صحنه‌هایی که حتی کارشان به VAR کشیده نشد ولی بازیکنان آژاکس معترض بودند، صحنه دیگری داشت که سرخیو راموس در دقیقه 88 از داور مسابقه کارت زرد گرفت.

 

با این کارت، راموس از دیدار برگشت دو تیم محروم خواهد شد ولی برای دیدارهای مرحله بعد با خیال راحت در میدان حاضر می‌شود. او در دقیقه 88 با خطا روی بازیکن حریف با کارت زرد روبرو شد و پس از بازی، مصاحبه ای انجام داد که برخی رسانه‌ها آن را طوری بازتاب دادند که انگار راموس مرتکب یک گاف بزرگ شده است. در حقیقت در رسانه ها این مطلب از قول راموس بیان شد که «اگر بگویم برای کارت گرفتن تلاشی نکردم دروغ گفته ام». حال راموس مدعی شد که منظور او به کلی اشتباه بیان شده است و او قصد محروم شدن نداشته است.

 

 

 

 

سرخیو، می‌خواهی درباره اینکه برخی صحبت‌های تو را به این تعبیرکرده اند که می‌خواستی از عمد کارت بگیری؟

 

من از این اتفاقات شگفت زده شده ام. من مجبور به خطا شدم، نمی‌توانستم جلوی خطا کردن را بگیرم. مجبور شدم خطا کنم نه اینکه خودم را مجبور کردم محروم شوم.

 

آیا از اینکه با دریافت کارت زرد محروم می‌شدی مطلع بودی؟

 

بله ولی چاره ای نداشتم. ضد حمله خطرناکی در دقیقه 88 انجام شد و دفاع ما هم باز بود. برای همین بود که گفتم « دروغ است اگر بگویم که نمی‌دانستم محروم می‌شوم». همانطور که گفتم چاره ای نداشتم به جز خطا کردن. در  فوتبال باید تصمیمات دشوار گرفت.

 

چرا می‌گویی تعجب کرده ای؟

 

البته که تعجب کردم. اگر می‌خواستم محروم شوم در مرحله گروهی به راحتی این کار را می‌کردم. در دیدار مقابل رم که صعود ما قطعی شده بود و یا در دیدار نهایی مقابل زسکا مسکو، هر چند که در فهرست آن بازی حضور نداشتم."

نظر شما