شناسهٔ خبر: 31194640 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

ثبت نام جشنواره سفرنگاری دزفول گرام آغاز شد

دزفول - ایرنا - شهردار دزفول گفت: ثبت نام علاقه مندان برای شرکت در جشنواره سفرنگاری دزفول گرام آغاز شد و تا پنجم اسفندماه ادامه دارد.

صاحب‌خبر -

محمدعلی دوایی فر روز شنبه با اشاره به وجود ظرفیت های فراوان گردشگری در شهرستان دزفول در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این ظرفیت ها باید در قالب یک برند شهری با محتوایی خلاق برای جذب گردشگر معرفی شوند و از همین برند برای مبلمان شهری و تولیدات شهرستان نیز استفاده شود.
وی اظهار داشت: تعدادی از فعالان رسانه ای فضای مجازی کشور در دزفول گردهم می آیند و ظرفیت های این شهرستان را با سلیقه های متفاوت معرفی می کنند.
شهردار دزفول افزود: جشنواره دزفول گرام به منظور معرفی شهرستان دزفول و ظرفیت های گردشگری آن به مردم کشور و دنیا به کمک ابزار فضای مجازی و شبکه های اجتماعی از 21 اسفندماه به مدت سه روز برگزار می شود.
وی گفت: نویسندگان وبلاگ ها، وب سایت ها و صفحات اینستاگرام به زبان های انگلیسی و فارسی مجاز به شرکت در این جشنواره هستند.
دوایی فر افزود: محدودیت سنی برای شرکت در این جشنواره وجود ندارد و علاقه مندان می توانند در یکی از حوزه های سفر، گردشگری، عکاسی، محیط زیست، حیات وحش، صنایع دستی، خوراک، تاریخ، سبک زندگی و آداب و رسوم اقوام ایران و جهان در وب سایت etravelgram.ir ثبت نام کنند.
وی اظهار داشت: 40 نفر برگزیده در مرحله نخست داوری به مدت سه روز با حضور در شهرستان دزفول در جشنواره سفرنگاری شرکت می کنند و 15 نفر از هموطنان خوزستانی نیز در بخش بومی محلی این جشنواره به رقابت خواهند پرداخت.
شهرستان دزفول با داشتن جاذبه های تاریخی، گردشگری، طبیعی و فرهنگی همواره میزبان گردشگران از نقاط مختلف کشور است.
7278/3022

نظر شما