شناسهٔ خبر: 31194605 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

دبیر جشنواره فیلم فجر پست کرد؛

سخت ترین مسئولیت در حوزه فرهنگ و هنر

ابراهیم داروغه زاده؛ درباره نشست خود در برنامه هفت در صفحه شخصی خود، از سختی های مسئولیت دبیری جشنواره نوشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش سرویس فرهنگ و هنر خبر گزاری برنا: دبیر سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر، مهمان برنامه نقد فیلم و سینمای «هفت» بود که در صفحه شخصی خود، درباره حضورش در این برنامه نوشت:

درباره سختی های مسئولیت دبیری جشنواره سوْال کردند که گفتم خیلی هم از اتفاق جذاب و پر چالش است . البته که سخت ترین مسئولیت های حوزه فرهنگ و هنر دبیری جشنواره فیلم فجر است ، این را عزیزانی که دوره های پیش این مسئولیت را بر عهده داشتند به خوبی می دانند اما ترجیح میدهم در پاسخ به این پرسش تکراری آن هم در یک رسانه عمومی منت سر اهالی سینما و رسانه نگذارم و پاسخی سرخوشانه بدهم.

اما واقعیت این است که از روزی که هیات انتخاب کار خود را شروع می کنند تا یک هفته پس از اختتامیه و اعلام نتایج نهایی دبیر جشنواره تحت شدید ترین فشارهای جسمی و روحی ست. انتظارات و توقعات متنوع و متعدد همه افراد و گروه ها و نهاد های درون سینما و خارج از سینما از این مهمترین رویداد فرهنگی هنری بسیار زیاد است که بهتر است مکتوم بماند.

سوْال دیگر کلیشه ای که پرسیده می شود نمره دادن به عملکرد است که طبعاً ارزیابی عملکرد من بر عهده سینماگران و اهالی رسانه و مدیران ارشد سازمان سینمایی و وزارت ارشاد و مجلس و قوه قضاییه و دستگاه های نظارتی و امنیتی و مردم و ...است به جز خودم .اصرار اقای لطیفی که از بین عدد یک تا ده چه نمره ای به خود میدهید باعث شد من هم سر شوخی را باز کنم و بگویم از یک تا ده به خودم بیست میدهم.

نیک می دانم که ضعف و نقصان هایی در کار داشته ام که ضمن عذر خواهی از همه اهالی سینما و رسانه شهادت میدهم که همکارانم در ستاد جشنواره تمام تلاش خود را مبذول داشتند که بهترین کیفیت خدمت رسانی را داشته باشند و تا حد توان و امکان بتوانند این جشنواره مهم و عزیز را به بهترین نحو ممکن برگزار کنند . امید که رضایت خدا و مردم را جلب کرده باشیم. ارادتمند . 

photo_۲۰۱۹-۰۲-۱۶_۱۰-۲۸-۲۱

نظر شما