شناسهٔ خبر: 31194251 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

حافظان قرآن کریم زندگی سعادتمندی دارند

گناوه- ایرنا- امام جمعه بندرریگ گفت: حفظ قرآن کریم برترین و بالاترین هدیه خداوندی است که به بشریت مرحمت شده و حافظان کلام وحی انسان های موفق و در زندگی و جامعه سعادتمند می شوند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سیدعنایت هاشمی منش روز شنبه در آزمون طرح سراسری حفظ قرآن کریم ویژه کارکنان و خانواد نیروی انتظامی و سربازان وظیفه درفرماندهی گناوه افزود: قرائت و حفظ قرآن و توجه به مفاهیم و عمل به کتاب الهی خیلی از مشکلات جامعه را برطرف می کند.
وی اظهارداشت: قرآن مجید قانون اساسی زندگی بشریت است که راه و مسیر زندگی موفق، شرافتمندانه و سعادت جاودانه را به فرد می آموزد.
هاشمی منش افزود: انسان هرچقدر به دستورات قرآن عمل کند در زندگی خود موفق خواهد شد و به هر میزان نیز فاصله بگیرد به همان میزان زندگی دچار سختی می شود.
امام جمعه بندرریگ گفت: قرآن مجید راهگشای نجات یافتن از غفلت ها، شفادهنده بیماری های فکری، روحی و روانی و دوری شدن از استرس و فشارهای عصبی خانواده ها و دیگر اقشار جامعه است.
وی با تقدیر از زحمات وافر فرماندهی و نیروی انتظامی گناوه در جهت تامین آسایش و امنیت منطقه افزود: سربازان ولایت برای بالابردن حافظه و موفقیت در امور زندگی و کاری به قرائت، حفظ و عمل به دستورات قرآن بیش از پیش اهمیت دهند.
امام جمعه بندرریگ از خانواد ها بویژه در رده های نیروی انتظامی خواست تا فرزندان خود را با قرآن و مفاهیم ارزشمند آن هرچه بیشتر آشنا کنند.
رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی گناوه گفت: در اجرای لبیک به تحقق منویات رهبری مبنی بر اینکه در کشور باید بیش از 10 میلیون حافظ قرآن تربیت شود، ناجا نیز از سال 91 تاکنون با برنامه ریزی های به عمل آمده در این حوزه گام های خوبی برداشته و آزمون حفظ قرآن برگزار می کند.
حجت الاسلام موسی حاجتمند افزود: در این آزمون 60 نفر شرکت کردند که در بخش حفظ یک تا 30 جز قرآن با هم رقابت می کنند و در پایان به قبول شدگان جوایز نفیس اهدا می شود.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد.
6043/6164

نظر شما