شناسهٔ خبر: 31194150 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

تیم های برتر مسابقات پرورش اندام زنجان مشخص شدند

زنجان - ایرنا - مسئول کمیته پرورش اندام هیات بدنسازی استان زنجان گفت: مسابقات فیزیک، بادی کلاسیک و پرورش اندام (بادی بیلدینگ) قهرمانی باشگاه های این استان برگزار و تیم های برتر مشخص شدند.

صاحب‌خبر -

جلال مولایی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این رقابت ها، جمعه /26 بهمن/ به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر به میزبانی شهرستان ابهر برگزار شد.
وی اظهار داشت: 78 ورزشکار در قالب 10 تیم از شهرستان های مختلف این استان در سالن شهید صیاد شیرازی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ابهر و با قضاوت 9 داور به مصاف هم رفتند.
مولایی تصریح کرد: این مسابقات با توجه به هماهنگی های صورت گرفته و مدیریت مناسب، به صورت منظم و شایسته و بدون هیچ مشکلی در این شهرستان برگزار شد که در پایان نتایج زیر حاصل شد.

فیزیک
.......
1- باشگاه فیزیک زنجان
2- باشگاه اکسیر ابهر
3- باشگاه لئو ابهر

بادی کلاسیک
...................
1- باشگاه نامجو ابهر
2- باشگاه برادران ابهر
3- باشگاه خانه ورزش خرمدره

پرورش اندام (بادی بیلیدنگ)
.....................................
1- باشگاه نامجو ابهر
2- باشگاه لئو ابهر
3- باشگاه خانه ورزش خرمدره
به گزارش ایرنا، در زمان حاضر بیش از 120 باشگاه بدنسازی و پرورش اندام در سطح استان فعال است و 10 هزار ورزشکار نیز به صورت رسمی و بیمه شده و تحت پوشش هیات در باشگاه های بدنسازی و پرورش اندام این استان فعالیت می کنند که هفت هزار نفر آنان مرد و مابقی زن هستند.
تمام شهرستان های استان زنجان در رشته بدنسازی و پرورش اندام فعال هستند و به منظور تمرکززدایی تصمیم بر این است که مسابقات استانی این رشته ورزشی به ترتیب در سایر شهرستان ها نیز برگزار شود.
6084/6085

نظر شما