شناسهٔ خبر: 31193222 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: جمله | لینک خبر

رییس کل بیمه مرکزی عنوان کرد؛ بیمه ایران در صنعت بیمه کشور یک برند معتبر است

صاحب‌خبر -

رییس کل بیمه مرکزی خواستار ارائه طرح‌های جدید بیمه‌ای و روش‌های نوین سودآوری شد.
غلامرضا سلیمانی رییس کل بیمه مرکزی با همراهی اعضای هیات عامل بیمه ایران در برنامه ای ۳ ساعته از بخش های مختلف آن دیدن و با رییس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه ایران، اعضای هیات مدیره، مدیران ارشد و همکاران بیمه گفتگو کرد.
غلامرضا سلیمانی امیری در سخنانی با اعلام حمایت بیمه مرکزی از بیمه ایران گفت: بیمه ایران با مدیرانی مدبر و کارآزموده رکن اصلی نظام بیمه ای کشور بوده و در موضوع برخورداری از نیروی انسانی کارآمد در صنعت بیمه کشور، یک برند معتبر است.
وی با بیان اینکه یک سوم صنعت بیمه کشور در اختیار بیمه ایران است و بیمه مرکزی برای اجرای برنامه های خود بدون کمک و یاری بیمه ایران موفق نخواهد شد افزود: برنامه من تقویت بیشتر بیمه ایران است تا همچنان برای دیگر شرکت های بیمه ای کشور الگویی موفق باشد.
رییس کل بیمه مرکزی با اشاره به نقش اساسی و راهبردی بیمه ایران، خواستار ارائه طرح های جدید بیمه‌ای و روش های نوین سودآوری از سوی بیمه ایران شد و گفت: بیمه ایران در بخش بیمه اتکایی بسیار موفق عمل کرده که کمک بزرگی بوده است تا از زیر فشار تحریم های ظالمانه خارج شویم.

بيمه البرز چهل و نهمين شركت برتر كشور
شناخته شد
براساس اعلام سازمان مديريت صنعتي ايران،‌ شركت بيمه البرز امسال نيز در ميان صد شركت برتر ايران قرار گرفت و با هفت پله صعود نسبت به سال گذشته در رتبه ۴۹ قرار گرفت.
به گزارش روابط عمومي بيمه البرز، اين شركت پيش از اين نيز طي چند سال گذشته در ميان ۱۰۰ شركت برتر كشور قرار داشت .
اين گزارش حاكي است شركت بيمه البرز با فروش ۲۵ هزار و ۳۶۷ ميليارد ريالي، پرشي هفت پله اي داشت و رتبه خود را از ۵۶ به ۴۹ رساند.
شركت بيمه البرز سال گذشته نيز در ميان صد شركت برتر ايران قرار گرفت و با هفت پله صعود نسبت به سال ماقبل آن در رتبه ۵۶ قرار گرفت.
بنا بر اين گزارش، شركت بيمه البرز طي سال هاي ۱۳۹۳ تا ۱۳۹۶ در مجموع توانسته است در ميان يكصد شركت برتر ۴۹ پله صعود كند و رتبه خود را از ۹۸ به ۴۹ برساند. اين گزارش حاكي است ، سازمان مديريت صنعتي براي بيستمين سال متوالي ، فهرست شركت هاي برتر كشور را براساس سال مالي ۱۳۹۶ اعلام كرد‌. در ارزيابي شركت ‌هاي بيمه، درآمد بيمه‌اي و درآمد حاصل از سرمايه‌گذاري‌ها به عنوان شاخص‌هاي مورد استفاده در نظر گرفته شده است كه بر اين اساس بيمه البرز براي چندمين سال ، در ليست يكصد شركت برتر كشور قرار گرفت.

نظر شما