شناسهٔ خبر: 31192063 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نسیم | لینک خبر

فوتبال جهان| سن‌پترزبورگ رسما نامزد بازی فینال لیگ قهرمانان اروپا شد

فوتبال جهان - روسیه به صورت رسمی ورزشگاه کرتوفسکی شهر سن‌پترزبورگ را به عنوان نامزد بازی فینال لیگ قهرمانان اروپا در فصل ۲۰۲۱ - ۲۰۲۰ به یوفا معرفی کرد.

صاحب‌خبر -

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از خبرگزاری ریانووستی روسیه، ورزشگاه کرتوفسکی شهر سن پترزبورگ که میزبانی دیدارهای جام کنفدراسیون های 2017 و جام جهانی 2018 از جمله مراحل نیمه نهایی و رده بندی بود به صورت رسمی نامزد برگزاری بازی فینال لیگ قهرمانان اروپا درفصل 2021 - 2020 شد. این ورزشگاه مدرن شهر سن پترزبورگ برای گرفتن میزبانی این بازی باید با ورزشگاه اختصاصی تیم بایرن مونیخ رقابت کند.

الکساندر آلااف، مدیر اجرایی فدراسیون فوتبال روسیه نیز در این رابطه گفت: ما از مدت ها قبل اعلام کرده بودیم که می خواهیم ورزشگاه کرتوفسکی شهر سن پترزبورگ را به عنوان میزبان بازی فینال لیگ قهرمانان اروپا معرفی کنیم. این درخواست را به صورت رسمی در اختیار اتحادیه فوتبال اروپا قرار دادیم. ایمان داریم که نامزدی سن پترزبورگ دارای شانس بسیار زیادی برای پیروزی و رسیدن به میزبانی بازی فینال لیگ قهرمانان اروپا در فصل 2021 - 2020 است. شاید بازدید هیئت یوفا در ماه آوریل صورت پذیرد و تصمیم نهایی روز 29 ماه می توسط کمیته اجرایی این نهاد اتخاذ خواهد شد. مطمئن هستم اگر درخواست روسیه پیروز شود بازی بسیار عالی را در فینال لیگ قهرمانان اروپا با یک سازماندهی بسیار خوب شاهد خواهیم بود.

آنچلوتی: یوفا فکری به حال توپ ها بکند

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

برچسب‌ها:

نظر شما