شناسهٔ خبر: 31190540 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

امام جمعه موقت سمنان:

مردم با وجود مشکلات معیشتی پای آرمان‌هایشان ایستاده‌اند/ 22 بهمن امسال دیدنی تر از هر زمان دیگر بود

امام جمعه موقت سمنان با تقدیر از حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن گفت: مردم هرچند گله هایی دارند و عملکرد مسئولان را نادرست می‌دانند اما حساب نظام و انقلاب را از آن جدا می‌دانند.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام غلامحسین مهدوی نژاد امام جمعه موقت سمنان در خطبه های این هفته نماز جمعه سمنان با اشاره به حادثه تروریستی سیستان که منجر به شهادت 27 تن از مدافعان امنیت کشور شد گفت: دیدیم که بار دیگر دست جنایتکار مرتجعین منطقه از آستین مزدوران بیرون آمد و صفحه سیاهی بر پرونده ننگینشان افزودند.

مهدوی نژاد در ادامه گفت: شهادت برای ما ارزش است اما دشمن بداند با این جنایتها و شیطنتها راه به جایی نمیبرد. اگر نتیجه داشت سابقا منافقین این راه را تجربه کرده بودند اما به جایی نرسیدند.

وی با تقدیر از حضور پرشور مردم سمنان در راهپیمایی 22 بهمن اظهار کرد:  طبق پیش بینی رهبری امسال ۲۲ بهمن دیدنی شد و حتی بعضی دوستان هم تصورش را نمی کردند.

امام جمعه موقت سمنان با بیان اینکه راهپیمایی امسال 2 نکته قابل توجه داشت افزود: پیام مهم ۲۲ بهمن امسال این بود که مردم فریب ترفندهای دشمن را نمی خورندو می دانند که راه حل مشکل تسلیم و سازش نیست. مردم تجربه کردند که اشک کباب موجب طغیان آتش است و پیامش این است کسانی که آرزوی تسلیم مردم را دارند این آرزو را به گور خواهند برد

مهدوی نژاد اضافه کرد: پیام دیگر این بود که مردم هرچند گله هایی دارند و عملکرد مسئولان را نادرست می‌دانند و مشکلات زیادی در معیشت دارند، اما حساب نظام و انقلاب را از آن جدا می‌دانند و با همه اینها نشان دادند پای نظام و انقلاب و رهبری تا پای جان ایستاده‌اند.

وی با اشاره به بیانیه رهبر انقلاب با عنوان "گام دوم انقلاب" تصریح کرد: کار رهبری نشان دادن خط مشی و هدایت انقلاب به سمت اهداف عالی آن است. در یک کشتی بزرگ فرمانده کابین وظیفه دارد که با ابزار و امکانات موجود کشتی را از دل اقیانوس به سرمنزل مقصود و هدف نهایی برساند و رهبری حکم فرمانده کابین را دارد.

امام جمعه موقت سمنان همچنین اضافه کرد: این انقلاب چهل ساله شد، دشمنان اقدامات و توطئه های فراوانی علیه این نظام کردنداما انقلاب تثبیت شد. امروز رهبری نقشه جدیدی را ترسیم کردند تا این انقلاب به سرمنزل مقصود و قیام اما عصر (عج) برسد.

مهدوی نژاد اسلام و انقلاب اسلامی را یکی از قدرت های بزرگ جهان دانست و گفت: به تعبیر رهبری امروز جهان دوقطب اسلام و استکبار است و هردو زورآزمایی میک نند و اسلام به یاری خدا پیروز است.

انتهای پیام/ن

برچسب‌ها:

نظر شما