شناسهٔ خبر: 31189939 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

اقدام وحشيانه تروريستي بيانگرعمق عصبانيت استکبار جهاني است

صاحب‌خبر -
خبرگزاري آريا - همدان- ايرنا- سپاه انصارالحسين(ع) استان همدان با صدور پيامي ضمن تسليت شهادت جمعي از پاسداران در حمله تروريستي و کينه جويانه زاهدان اين اقدام وحشيانه را بيانگر عصبانيت استکبار جهاني، صهيونيست‌ها و مزدوران فرومايه آنان از خلق حماسه 22 بهمن دانست.

به گزارش روز شنبه ايرنا، در متن پيام تسليت سپاه استان همدان در پي جنايت تروريستي سيستان و بلوچستان آمده است: اين اقدام وحشيانه، بيانگر عمق کينه دشمنان از خلق حماسه بي نظير ملت مومن، انقلابي و ولايتمدار ايران در 22 بهمن و شکست هاي پياپي در برابر انقلاب و نظام مقدس اسلامي است.
در ادامه اين پيام آمده است: جنايت تروريستي تروريست‌هاي تکفيري که منجر به شهادت و مجروح شدن جمعي از پاسداران انقلاب و حافظان امنيت ايران اسلامي شد، نشان داد خط سرخ شهادت ،خط آل محمد(ص) و آل علي (عليهم السلام) و سند افتخار و جاودانگي پيروان قرآن و عترت و مدافعان انقلاب و ميهن اسلامي است.
اين پيام مي افزايد: بدون ترديد بر زمين ريختن خون هاي پاک حافظان غيور مرزهاي ميهن اسلامي همچون 40 سال گذشته ، شجره طيبه انقلاب اسلامي را مستحکم تر و مقاوم تر ساخته و عزم و اراده پولادين ملت  در ايستادگي برابر استکبار جهاني و به شکست کشاندن توطئه ها و دسيسه هاي دشمنان قسم خورده انقلاب در آينده درخشان پيش رو را استوارتر مي کند.
سپاه انصارالحسين(ع) استان همدان با تبريک و تسليت شهادت فرزندان دلاور و رشيد ايران در سپاه پاسداران انقلاب اسلامي به محضر حضرت وليعصر(عج) و نايب برحقش رهبر معظم انقلاب و فرماندهي معزز کل قوا امام خامنه اي (مدظله العالي)، خانواده معظم شهدا و ملت ايران به ويژه مردم شهيد پرور و انقلابي اصفهان - که همواره در عرصه هاي پاسداري از ارزش‌هاي اسلام و انقلاب اسلامي و در مسير آرمان هاي والاي امام و شهدا ثابت قدم بوده و اوراق زريني از حماسه و ايثار را از خود به يادگار گذاشته اند و آرزوي سلامتي براي مجروحان اين جنايت کوردلانه، از پيشگاه خداوند متعال محشور شدن آنان با سرور و سالار شهيدان حضرت اباعبدالله الحسين (ع) را مسالت دارد.
به گزارش ايرنا، در حمله تروريستي چهارشنبه شب گذشته به اتوبوس حامل نيروهاي سپاه پاسداران در استان سيستان و بلوچستان 27 تن به شهادت رسيدند و 13 تن ديگر نيز زخمي شدند.
گروهک تروريستي موسوم به «جيش العدل» مسئوليت اين حمله تروريستي را برعهده گرفت.
7526/2087
انتهاي پيام /*

برچسب‌ها:

نظر شما