شناسهٔ خبر: 31189836 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

کسب رتبه برتر جشنواره ملی آیات و رسانه توسط خبرنگار شبستان خراسان جنوبی

«زینب رمضانی» خبرنگار خبرگزاری شبستان خراسان جنوبی موفق به کسب رتبه برتر بخش گزارش جشنواره ملی آیات و رسانه شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند و به نقل از روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی، اختتامیه جشنواره ملی آیات و رسانه با حضور خبرنگاران و مسئولان کشوری و استانی (25 بهمن) در سالن خانه مطبوعات آذربایجان‌غربی با معرفی نفرات برگزیده به کار خود پایان داد.

 

در بخش سرمقاله و یادداشت از آذربایجان‌غربی و شهر ارومیه، لعیا نورانی زنوز از پایگاه خبری نای قلم رتبه اول را به دست آورد و شفیع بهرامیان از ارومیه و از دو هفته‌نامه جاده تجارت به رتبه دوم رسید.

 

در بخش خبر، از ارومیه توحید محمودپور از خبرگزاری ایرنا رتبه نخست را کسب کرد و در همین بخش طاهره زینالی از خبرگزاری رسا دوم شد.

 

در بخش مقاله نیز از آذربایجان‌غربی و شهر ماکو رضا منصرف از هفته‌نامه آوای ماکو برگزیده شد.

 

در بخش تیتر از استان آذربایجان‌غربی و شهر ارومیه و از پایگاه خبری نای قلم بهرنگ منتخبی و از خبرگزاری جمهوری اسلامی، توحید محمودپور به ترتیب اول و دوم شدند.

 

در بخش گزارش این جشنواره، از خراسان جنوبی و از خبرگزاری شبستان زینب رمضانی حائز رتبه برتر شد و نیز از ارومیه و خبرگزاری ایرنا، طاهره نویدآرین دوم شد.

 

در بخش مصاحبه، لوح تقدیر و تندیس جشنواره آیات و رسانه به مهدی احمدی از خبرگزاری فارس استان تهران رسید و از روزنامه چهره، در استان اصفهان نیز سمیه مصور دوم شد.

 

در بخش عکس خبری از استان سمنان علی آبک از خبرگزاری فارس لوح تقدیر و تندیس این جشنواره را دریافت کرد و از آذربایجان‌غربی و شهر مهاباد، رحیم بایزیدی از خبرگزاری ایرنا به مقام دوم دست یافت.

 

در بخش ستون ویژه قرآن، از آذربایجان‌غربی و هفته‌نامه عهد، ساقی نصیری و بهزاد یوسفی از روزنامه آبشار به ترتیب اول و دوم شدند.

نظر شما