شناسهٔ خبر: 31189828 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

حمایت جمعی از فرماندهان و نویسندگان دفاع مقدس از "نادر طالب‌زاده"

R1013198/P/S4,35/CT1

در پی قرار گرفتن نام نادر طالب‌زاده در فهرست تحریم‌های آمریکایی جمعی از فرماندهان و نویسندگان دفاع مقدس ضمن حمایت از وی از فعالیت‌های ضد صیهونیستی‌اش قدردانی کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا‌، در روزهای گذشته  وزارت دادگستری آمریکا یک افسر سابق این کشور به نام مونیکا ویت را به جاسوسی برای ایران و همکاری با سپاه پاسداران متهم کرد.

به گزارش خبرگزاری رویترز این عضو سابق نیروی هوایی ایالات متحده به ایران پناهنده شده است. بنا به اعلام واشنگتن وی اطلاعاتی را در اختیار ایران قرار داده است که می تواند «صدمه جدی» به امنیت ملی ایالات متحده وارد کند.

طبق اعلام مقامات آمریکایی وی در عملیات جاسوسی سایبری که هدف آن افسرهای اطلاعاتی آمریکا بوده است به ایران کمک می‌کرده است.آمریکا در راستای مقابله با اقدامات این فرد دو شرکت و 9 فرد ایرانی را تحریم کرده است.

اسامی تحریم‌شدگان شامل حسین عباسی، مجتبی معصوم پور، میلاد میرزا بیگی و حسین پرور، حامد قشقاوی، غلامرضا منتظمی، نادر طالب زاده، زینب مهنا طالب زاده و محمد باقر شیرین کار  است.

در این راستا جمعی از همرزمان نادرطالب‌زاده و نویسندگان حوزه دفاع مقدس شامل سعید قاسمى،احسان محمد حسنى، گل على بابایى و حسین بهزاد در نامه‌ای به نادر طالب‌زاده از فعالیت‌های مبارزاتی او در سال‌های اخیر قدردانی کردند. متن این نامه که توسط گلعلی بابایی در اختیار خبرگزاری تسنیم قرار گرفته  به شرح ذیل است:‌

«استاد ارجمندحاج نادر طالب زاده(دام عزه).

خبراعلام رسمى قرار گرفتن نامتان در فهرست تحریم شدگان "اتاق جنگ" ضدایرانى موسوم به وزارت خزانه دارى رژیم روبه فروپاشى ایالات متفرقه آمریکا، به اتهام‌هاى افتخار آفرینى همچون: راه‌اندازى "کنفرانس فرهنگى راهبردى افق نو"، پشتیبانى شما از مقاومت مشروع ضد صهیونیستى وحمایت جانانه‌تان از بازوى مسلح انقلاب اسلامى ملت ایران؛ (سپاه پاسداران) واصل و موجب مباهات یاران همسنگرتان شد.

از پیشگاه خداوند درهم کوبنده ستمگران ؛ توفیق ادامه این راه پرافتخار را، براى خود، شما و تمامى دلباختگان آرمان الهى حضرت روح الله(ره)به جد خواستاریم.

همرزمانتان:سعید قاسمى-احسان محمد حسنى-گل على بابایى -حسین بهزاد.»

انتهای پیام/

نظر شما