شناسهٔ خبر: 31189258 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

مطرح کردن اسامی زیدان و مورینیو برای تیم ملی شبیه "فیلم هندی" است

خداداد عزیزی گفت: مطرح کردن اسامی زیدان و مورینیو یا انتخاب مربی‌ که کلا ۲ سال است سرمربی‌گری می‌کند شبیه فیلم هندی است.

صاحب‌خبر -
مطرح کردن اسامی زیدان و مورینیو برای تیم ملی شبیه به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  مشهد ،خداداد عزیزی پیشکسوت فوتبال ایران در پایان دیدار دوستانه تیم‌های یاران خداداد و شهدای چوار ۶۵ که در مشهد برگزار شد گفت: تیم شهدای چوار ۶۵ را به مشهد دعوت کردیم تا یاد و خاطره عزیزانی که در آن واقعه تلخ توسط عراقی‌ها به شهادت رسیدند را زنده نگاه داریم.

وی در زمینه غیبت همیشگی علیرضا واحدی نیکبخت افزود: اگر بخواهیم از همه پیشکسوتان دعوت کنیم باید از ۱۰۰ نفر دعوت کنیم و با توجه به سلیقه خودمان به برخی پیشکسوتان می‌گوییم. اگر کسی ناراحت می‌شود ببخشید، اما دیگر این مشکل خودش است.

عزیزی در زمینه اسامی مطرح شده به عنوان گزینه جایگزین کی‌روش در تیم ملی همچون نکونام نیز اظهار داشت: چه کسی چنین حرفی زده است؟ این صحبت‌ها را رسانه‌ای‌ها راه می‌اندازند و در دهان بقیه می‌اندازند. بعد از کی‌روش انتخاب مربی ایرانی کاملا اشتباه است. دوما اگر قرار است مربی ایرانی انتخاب شود، این همه مربی باتجربه داریم، بعد از کجا اسم نکونام را مطرح می‌کنید؟ امیر قلعه‌نویی و علی دایی با آن تجربه نتوانستند از پس تیم ملی برآیند، بعد جواد نکونام بتواند؟ چه کسی چنین صحبتی کرده‌است؟ منبع این حرف رسانه‌ها کجاست؟

پیشکسوت فوتبال ایران درباره مطرح شدن نام برخی مربیان مطرح دنیا مثل مورینیو و زیدان گفت: مطرح کردن اسم آن‌ها که فیلم هندی است. انتخاب مربی‌ای که کلا ۲ سال است سرمربی‌گری می‌کند هم شبیه به فیلم هندی است.

وی همچنین در زمینه شرایط پدیده شهرخودرو در لیگ برتر تصریح کرد: تا الان که شرایط این تیم خوب بوده، امیدوارم شرایطش بهتر هم بشود، اما استقلال و تراکتورسازی خیلی خوب در حال جمع کردن امتیازات هستند و در ادامه کار برای نماینده خراسان سخت می‌شود.
 
انتهای پیام/ ف. م

انتخاب مربی‌ای که کلا ۲ سال است سرمربی‌گری می‌کند شبیه فیلم هندی است

نظر شما