شناسهٔ خبر: 31188650 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: نصر-قدیمی | لینک خبر

خبر/

اعضای هيات موسس انجمن مدیریت پروژه ايران شاخه شمالغرب انتخاب شدند

نصر: مجمع انتخابات هيات موسس انجمن مدیریت پروژه ايران شاخه شمالغرب كه زير نظر انجمن مديريت پروژه اروپا (IPMA )است در دانشکده اقتصاد و مدیریت دانشگاه تبریز برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش نصر، در این جلسه نیکوخصلت، عضو شورای اسلامی کلانشهر تبریز اظهار داشت: دیدگاه من این است که شما پرچمداران حل مسائل کشور هستند اما متاسفانه در کشور ما مدیریت پروژه‌ها بسیار دیرتر انجام می‌شود در حالیکه این رشته می‌تواند کلید حل مشکلات باشد.
وی ادامه داد: باید همه قبول کنند که رشته مدیریت پروژه یک علم است و بسیار خوشحالم که در دانشگاه تبریز این رشته وجود دارد؛ زمانی که برای شورای شهر کاندید شدم نیز در نظر داشتم که پلی بین شورا و دانشگاه باشم.
در ادامه فضل زاده رئیس دانشکده مدیریت و اقتصاد دانشگاه تبریز  ضمن خوش آمد گویی از طرف دانشگاه تبریز, اظهار داشت دانشگاه تبریز حمایت همه جانبه خود را از این امر ارزشمند و تحقق اهداف آن اعلام می کند.
این گزارش حاکی است، در ادامه جلسه سبزوی ، عضو هیات مدیره و رئیس شاخه های استانی انجمن مدیریت پروژه ایران  عنوان کرد: در تمام کشور اعضای انجمن مدیریت پروژه بسیار عاشقانه کارها را پیگیری می‌کنند و به زودی در همه استان‌ها انجمن مدیریت پروژه راه اندازی خواهد شد.
عضو هیئت مدیره انجمن مدیریت پروژه گفت: شاخه شمالغرب انجمن مدیریت پروژه از امروز در تبریز شروع به کار می‌کند و درآمدهای این انجمن صرف خودِ این انجمن خواهد شد، طیف مدیریت پروژه بسیار گسترده است که می‌توانند گواهی نامه‌های بین المللی در ایران دریافت کنند.
وی افزود: شاخه‌ی شمال شرق به مرکزیت مشهد، شاخه‌ی مرکز به مرکزیت اصفهان و شاخه جنوب به مرکزیت اهواز در حال فعالیت هستند و از این پس شاخه شمالغرب ( استان هاي آذربايجان شرقي و غربي، اردبيل و زنجان ) نیز هم به مرکزیت تبریز خواهد بود، ما جایزه ملی رد این حوزه داریم و شاخه اروپا در مدیریت پروژه هستیم.
گزارش نصر می افزاید، یونس جبارزاده عضو هیات علمی دانشگاه تبریز ، ایوب علیّون و ناصر خوزم به عنوان عضو اصلي هيات موسس و  اسماعیلی و  خانم   اورندی به عنوان عضو علی البدل انتخاب شدند.

انتهای پیام/

نظر شما