شناسهٔ خبر: 31188510 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه ایران | لینک خبر

اخبـــــار

صاحب‌خبر -

قضاوت داوران زن ایرانی در فوتسال اروپا

گلاره ناظمی و زری فتحی، دو داور زن ایرانی دیشب مسابقه حساس روسیه با اسپانیا در نیمه نهایی فوتسال زنان جام ملت‌های اروپا 2019 را سوت زدند. این مسابقات در پرتغال جریان دارد و برای نخستین بار است که داوران ایرانی به چنین افتخاری می‌رسند.

تجلیل از خبرنگاران ورزشی با حضور دایی

روز پنجشنبه دیداری دوستانه میان تیم رسانه ورزش با پیشکسوتان هما و ایران در زمین هما به مناسبت پنجاه و هفتمین سالگرد تأسیس هواپیمایی هما برگزار شد و با نتیجه 2 بر یک به نفع تیم رسانه ورزش به پایان رسید. در این دیدار دوستانه با قضاوت علیرضا فغانی داور بین‌المللی کشورمان، چهره‌های سرشناس پیشکوستان از جمله علی دایی، حسین کلانی، شاهین بیانی، سیروس دین محمدی و محمد نصرتی حضور پیدا کردند. همچنین در حاشیه این دیدار از مهدی شادمانی (روزنامه‌نگار) و علی کاوه (عکاس پیشکسوت) با حضور علی دایی و عادل فردوسی‌پور تجلیل شد.

بازگشت حامد حدادی به تیم ملی بسکتبال

حامد حدادی که به دلیل مصاحبه مسعود قاسمی، سرپرست تیم ملی بسکتبال علیه بازیکنان در تیم‌ملی حضور پیدا نمی‌کرد و خواستار عذرخواهی رسمی شده بود، اعلام کرد به خاطر مردم فعلاً اختلاف‌ها را کنار گذاشته و در پنجره ششم برای تیم ملی به میدان خواهد رفت. حدادی قرار است بزودی به اردوی تیم ملی هم اضافه شود تا تیم ملی را در دو بازی حساس پنجره ششم انتخابی جام جهانی مقابل ژاپن و استرالیا که دوم و پنجم اسفندماه برگزار می شود، همراهی کند.

دربی نوروز با VAR برگزار می‌شود

بعد از اشتباهات داوری که در بازی‌های گذشته رخ داد و حواشی فراوانی که در این راستا به وجود آمد، داود رفعتی رئیس دپارتمان داوری روز گذشته در مصاحبه با برنامه ورزش و مردم از استفاده آنلاین از VAR در دربی پایتخت که دهم فروردین برگزار می‌شود، خبر داد.

مشارکت امیری و حسینی در حرکتی انساندوستانه

اعضای تیم فوتبال ترابزون ترکیه در محل تمرین خود در حرکتی تحسین‌برانگیز و انساندوستانه به قصد بالا بردن آگاهی مردم نسبت به بیماری صرع، عینک‌های بنفش رنگ بر چشم‌های خود زدند و وحید امیری و مجید حسینی، دو بازیکن ایرانی ترابزون هم در این امر مشارکت کردند. ترابزون اینک در رده پنجم جدول رده‌بندی لیگ ترکیه قرار دارد.

پیروزی وفایی مقابل نفر اول اسنوکر جهان

رقابت‌های اسنوکر آزاد ولز در شرایطی در حال برگزاری است که حسین وفایی پس از کسب 3 پیروزی، در چهارمین دیدار خود به مصاف مارک سلبی انگلیسی نفر اول رنکینگ حرفه‌ای‌های جهان رفت و موفق شد با نتیجه ۴ بر ۳ مقابل این حریف قدرتمند به پیروزی دست یابد و در بین 8 بازیکن برتر جهان قرار گیرد.

نظر شما