شناسهٔ خبر: 31188457 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

استاندار هرمزگان:

تشریح برنامه های سفر رییس جمهوری به هرمزگان

استاندار هرمزگان گفت: رییس جمهور روز یکشنبه۲۸ بهمن با هدف دیدار با مردم و بهره برداری از چند طرح به هرمزگان سفر می ‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان از هرمزگان و به نقل از روابط عمومی استانداری، دکتر «فریدون همتی» در گفتگوی خبری با بیان اینکه استان هرمزگان روزهای یکشنبه ۲۸ و دوشنبه ۲۹ بهمن ماه میزبان دکتر روحانی رییس جمهوری و جمعی از اعضای دولت خواهد بود، عنوان کرد: دکتر روحانی صبح روز یکشنه ۲۸ بهمن ماه وارد فرودگاه بندرلنگه می‌ شود و در ورزشگاه تختی این شهر با مردم دیدار می‌ کند.

 

وی ادامه داد: رییس جمهوری عصر روز یکشنبه در نشست مشترک شورای اداری و دیدار با نخبگان چند طرح اقتصادی و عمرانی در هرمزگان را به صورت ویدئو کنفرانس افتتاح می‌ کند که این طرح ‌ها در حوزه‌ های کشاورزی، راه، مسکن، صنعت و معدن است.

 

استاندار هرمزگان افزود: مهم ترین برنامه رییس جمهوری در روز دوم سفر به هرمزگان، بهره برداری از فاز سوم پالایشگاه ستاره خلیج فارس و نشست خبری با خبرنگاران است.

 

وی اظهار کرد: از تمامی مردم هرمزگان به ویژه مردم غرب استان دعوت می کنیم تا در مراسم استقبال و دیدار با رئیس جمهور کشورمان، صبح روز یکشنبه حضور یکپارچه و با شکوهی در ورزشگاه تختی بندرلنگه داشته باشند.

 

 

 

نظر شما