شناسهٔ خبر: 31188198 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه ایران | لینک خبر

رو ی خط خبر

صاحب‌خبر -


قطع اعتبار طرح‌های نیمه تمام در چهارمحال و بختیاری

اعتبار طرح‌های نیمه تمام قابل واگذاری به بخش خصوصی چهارمحال و بختیاری در سال آینده قطع خواهد شد.
به گزارش ایرنا، «طهمورث الیاسی بختیاری»، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری تأکید کرد: عملکرد دستگاه‌های اجرایی استان در برون سپاری طرح‌های قابل واگذاری به بخش خصوصی مطلوب نیست. وی افزود: در راستای اجرای برنامه برون سپاری طرح‌های قابل واگذاری به بخش خصوصی قرار بود امسال 151طرح از سوی دستگاه‌های اجرایی به بخش خصوصی واگذار شود. این درحالی است که از این تعداد تاکنون تنها 4 طرح به بخش خصوصی واگذار شده است. براین اساس سال آینده به هیچ کدام از طرح‌های شناسایی شده قابل واگذاری به بخش خصوصی اعتباری تخصیص داده نخواهد شد.

آبگیری ۵۰ میلیون مترمکعبی سد استقلال میناب

 سد استقلال میناب طی بارندگی روزهای اخیر ۵۰ میلیون مترمکعب آبگیری شد.
«محمد احمدی»، فرماندار میناب به ایرنا، افزود: بارندگی‌های شدید روزهای اخیر سبب جاری شدن سیلاب در رودخانه‌های هرمزگان شد و در حال حاضر ۹۰ درصد سازه‌های آبخیزداری این شهرستان استان آبگیری شده است. وی تصریح کرد: این شهرستان ۱۰۲ سازه آبخیزداری دارد که در مجموع ظرفیت آنها ۳۴ میلیون متر مکعب است.

بهره‌برداری از بزرگ‌ترین کارخانه تولید چرم کشور در تبریز

بزرگ‌ترین و مدرن‌ترین کارخانه تولید چرم سنگین کشور در چرمشهر تبریز به بهره‌ برداری رسید. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، این طرح در زمینی به مساحت 7 هزار و 600 مترمربع اجرا شده و به طور مستقیم برای 120 نفر اشتغال ایجاد کرده است. اساس فعالیت کارخانه تولید چرم در حوزه صادرات است و در 2 ماه اخیر که به طور آزمایشی کار می‌کرد، محصول تولیدی آن به 7 کشور صادر شده است. «محمدرضا پورمحمدی»، استاندار آذربایجان شرقی در مراسم بهره‌ برداری از این کارخانه، گفت: تجار استان از زمان‌های قدیم پیشقراولان تجارت کشور بودند و امروز هم تولیدکنندگان بازوان توانمند اقتصادی هستند.
وی افزود: همدلی خوبی بین صاحبان فن و صنایع در این استان وجود دارد و باعث شده چرخ صنعت در این استان بخوبی بچرخد.


برچسب‌ها:

نظر شما