شناسهٔ خبر: 31188174 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

بولتن ورزشی 27 بهمن

ادامه روز‌های خوش سپاهان در لیگ برتر هندبال/ امید گیتی‌پسند به بازی خانگی برابر حفاری

پیروزی سپاهان در لیگ برتر هندبال، نتایج لیگ برتر ووشو بانوان و انتخاب بهترین بازیکن رئال مادرید از مهم‌ترین رویدادهای ورزشی استان، کشور و جهان در روزی که گذشت، بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، در روز 26 بهمن‌ماه علاوه بر این‌که تیم‌های اصفهانی سپاهان و ذوب‌آهن در لیگ برتر هندبال به پیروزی دست پیدا کردند، تیم گیتی‌پسند در نیمه‌نهایی لیگ برتر فوتسال برابر حفاری اهواز شکست خورد.

مهم‌ترین رویدادهای ورزشی استان اصفهان

در ادامه هفته شانزدهم لیگ برتر هندبال دیروز جمعه 26 بهمن ماه سه دیدار برگزار شد که فولاد مبارکه سپاهان توانست مقابل نجف‌آباد پیروزی شود؛ سپاهان با 24 امتیاز صدرنشین لیگ برتر است.

 نیروی زمینی کازرون از سد مهمان خود نفت و گاز گچساران گذشت و دیدار سربداران سبزوار و ذوب‌آهن با نتیجه 23 بر 21 به سود ذوب‌آهن به پایان رسید.

در دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر فوتسال عصر دیروز ملی حفاری اهواز میزبان گیتی‌پسند اصفهان بود، در این دیدار ملی حفاری اهواز با نتیجه 3 بر 2 گیتی‌پسند اصفهان را شکست داد؛ گیتی‌پسند در دو دیدار دور مقدماتی لیگ برتر فوتسال با نتایج 3 بر 2 و 7 بر 4 حفاری اهواز را شکست داده است.

دور رفت مرحله نهایی بیست و چهارمین دوره مسابقات لیگ برتر بدمینتون مردان باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس در روزهای 25 و 26 بهمن ماه جاری به میزبانی تیم سپاهان در شهر اصفهان برگزار شد و در پایان این پیکارها تیم نماینده اردکان یزد به مقام نخست دست یافت.

تیم نماینده اردکان یزد با کسب 9 امتیاز به مقام نخست رسید و تیم‌های سپاهان و دانشگاه یزد به ترتیب با کسب 7 و 5 امتیاز به ترتیب در مکان‌های دوم و سوم ایستادند.

 در مسابقات برگشت مرحله دوم پلی‌آف لیگ دسته یک والیبال کشور تیم والیبال سپاهان میزبان شهدای رامسر بود؛ در این دیدار تیم سپاهان در 3 ست پیاپی با نتایج 25 بر 19 ، 30 بر 28 و 25 بر 19 تیم شهدای رامسر را شکست داد و به مرحله بعدی رقابت‌های لیگ دسته یک والیبال کشور راه یافت.

در دور رفت مرحله نیمه‌نهایی سوپر لیگ بسکتبال بانوان، تیم هیروی تهران با نتیجه 63 بر 61 نامی‌نوی اصفهان را شکست داد.

 در قالب دور رفت مرحله نهایی پلی‌آف لیگ برتر فوتسال بانوان کشور، تیم نامی‌نو اصفهان با نتیجه یک بر یک مقابل حریف خود مس رفسنجان به تساوی رسید؛ آرزو صدقیانی تک گل نامی‌نو را در این دیدار به ثمر رسانده است.

مهم‌ترین رویدادهای ورزشی کشور

دور پنجم جام ستارگان دیروز جمعه 26 بهمن ماه به پایان رسید و تیم منتخب ایران یک پیروزی دیگر برابر منتخب جهان بدست آورد.

در این دور پرهام مقصودلو و علیرضا فیروزجا برابر حریفان خود به برتری رسیدند، امیررضا پور‌رمضانعلی به یک تساوی دست یافت و محمد‌امین طباطبایی نیز برابر حریفش شکست خورد تا منتخب ایران با نتیجه 2.5 بر 1.5 برابر منتخب جهان صاحب برتری شود.

 دیدارهای هفته نهم و دهم لیگ برتر ووشوی بانوان کشور، دیروز در آکادمی ووشو برگزار شد.

در پایان دیدارهای مرحله گروهی، تیم‌های سپاهان اصفهان و کارون اروند خرمشهر از گروه نخست و تیم‌های دانشگاه آزاد و هیأت شبستر از گروه دوم به مرحله نیمه‌نهایی راه یافتند؛ دیدارهای مرحله نیمه‌نهایی و فینال این رقابت‌ها، روز 16 اسفندماه در آکادمی ووشو برگزار می‌شود.

مسابقات مرحله هفتم رنکینگ کشوری و فینال فینالیست‌ها به مناسبت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی با عنوان جام فجر به میزبانی فدراسیون مورخه 24 تا 26 بهمن ماه در سایت تیراندازی با کمان ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد که مسابقات فینال را شانزده کماندار راه یافته از هر رشته ریکرو وکامپوند برگزار کردند و سوگند حداد، سید حسام‌الدین کوثر، ملیکا عبدالکریمی و عرفان ارژنگی‌پور در بخش‌های مختلف اول شدند.

هفته سوم دور برگشت لیگ برتر والیبال‌نشسته مردان، عصر پنجشنبه 25 بهمن ماه، با برگزاری دو دیدار پیگیری شد، تیم روانکارهای گنبد در تهران به مصاف تیم شهرداری ورامین رفت و در نهایت این دیدار با نتیجه 3 بر صفر به سود شهرداری ورامین به پایان رسید.

در دیگر دیدار امروز تیم ماشین‌سازی‌تبریز میزبان تیم پالایش نفت آبادان بود و توانست با نتیجه 3 بر صفر حریف خود را شکست دهد؛ تیم ذوب‌آهن اصفهان این هفته با قرعه استراحت رو به رو بود‌.

مهم‌ترین رویدادهای ورزشی جهان

کریم بنزما، مهاجم فرانسوی رئال مادرید به خاطر عملکرد خوبش در ماه گذشته از سوی هواداران به عنوان بازیکن ماه انتخاب شد؛ بنزما در ماه گذشته 8 بازی برای رئال در رقابت‌های مختلف انجام داد که در این دیدارها موفق شد 6 گل به ثمر برساند.

 رقابت‌های لیگ حرفه‌ای بسکتبال آمریکا با برگزاری 11 بازی پیگیری شد و گلدن استیت در روزی که سرمربی خود را عصبانی می‌دید مقابل پورتلند 129 بر 107 نتیجه را واگذار کرد؛ در اواسط کوارتر چهارم بود که استیو کِر سرمربی گلدن استیت به تصمیم داوری به شدت معترض شد و برگه‌های در دست خود را به زمین کوبید که به همین علت از بازی اخراج شد.

ژوزه مورینیو که پیش ازاین به دلیل عملکرد ضعیف در ترکیب منچستر یونایتد، از این تیم اخراج شد، غرامتی بالغ بر 22.3 میلیون یورو از شیاطین سرخ گرفت؛ گرفتن این مبلغ گزاف برای خروج از اولدترافورد سوژه کاریکاتور شده است.

انتهای پیام/63090/ص10/

نظر شما