شناسهٔ خبر: 31188121 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

به مناسبت ولادت حضرت فاطمه‌زهرا(س)؛

مراسم عقد زوج‌های جوان در ۱۰ مسجد کرمان برگزار می‌شود

گروه اجتماعی ــ فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: به مناسبت ولادت حضرت فاطمه‌زهرا(س) جشن فاطمی در مصلی امام علی(ع) را خواهیم داشت و در ۱۰ مسجد مراسم عقد زوج‌های جوان برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایکنا از کرمان، ‌به نقل از سپاه ثارالله استان کرمان، سردار غلامعلی ابوحمزه، فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان روز گذشته، 26 بهمن‌ماه با محکوم کردن حادثه تروریستی چند روز قبل گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اهل تعارف با کسی نیست و انتقام این خون‌های به ناحق ریخته را از مزدوران آمریکا و صهیونیست خواهد گرفت.
وی با یادآوری اینکه نخستین‌ کنگره شهدای استان کرمان در سال 77 برگزار شد، افزود: دومین کنگره 6500 شهید استان کرمان اسفند‌ماه امسال پس از 20 سال برگزار می‌شود.
سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه 58 محور از سخنرانی‌های مقام معظم رهبری در رابطه با شهدا جمع‌آوری شده و از این سخنرانی‌ها 6 راهبرد برای کنگره شهدای کرمان برداشت شده و در دستور کار قرار گرفته است، بیان کرد: رویکرد امسال کنگره شهدا معرفی الگو در عرصه‌های مختلف است که مرجع آن وصیت‌نامه و زندگی‌نامه شهدا است.
ابوحمزه با بیان اینکه نهمین دوره نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس و انقلاب اسلامی از ‌27 بهمن‌ماه در کرمان در حسینیه ثارالله شهر کرمان آغاز می‌شود و برگزاری این نمایشگاه تا سوم اسفندماه ادامه دارد، گفت: این نمایشگاه با حضور 180 ناشر و در حدود 200 غرفه برگزار می‌شود.
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه سرکشی به خانواده شهدا و جمع‌آوری خاطرات آنها به صورت تصویر و کتاب از دیگر برنامه‌های کنگره است، عنوان کرد: دومین کنگره شهدای استان کرمان از 27 بهمن ماه با ویژه برنامه نمایشی فصل شیدایی در کرمان آغاز می‌شود.
وی با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قریب 40 هزار پروژه را در کشور شروع کرده است که حدود 260 پروژه آن در استان کرمان است، گفت: قریب 7 هزار نیرو جهادی در سطح استان کرمان با شعار خدمت بی‌منت در مناطق محروم خدمت‌رسانی می‌کنند.
ابوحمزه با بیان اینکه تکمیل و تجهیز جهیزیه زوج‌های جوان از دیگر برنامه‌های کنگره است، افزود: روز سه‌شنبه به مناسبت ولادت حضرت فاطمه‌زهرا(س) جشن فاطمی در مصلی امام علی(ع) را خواهیم داشت و در 10 مسجد مراسم عقد زوج‌های جوان برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اینکه وضعیت امروز جامعه خوب نیست و این برنامه‌ها بیشتر برای مردم محروم و مستضعف است، گفت: بودجه این برنامه‌ها از توسط سپاه، استانداری و خیران تأمین شده است.
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه قریب 2 هزار دانش‌آموز مستضعف از طریق آموزش ‌و ‌پرورش مشخص شدند، تأکید کرد: پوشاک و لوازم‌التحریر آنها از طریق سپاه و آموزش و پرورش تأمین می‌شود.
انتهای پیام

نظر شما