شناسهٔ خبر: 31188039 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

ندیمی: همه قوا برای اجرای اهداف ذکر شده در نامه رهبری تلاش کنند

71511

یک فعال سیاسی گفت: با توجه به اینکه عملاً اهداف اعلام شده از سوی رهبری تنها راه برون رفت ما است همه قوا، ارکان، حوزه‌های علمی و اجرایی باید کمک کنند تا این اهداف محقق شوند.

صاحب‌خبر -

ایرج ندیمی در گفت‌وگو با ایسنا، در ارتباط با بیانیه مهم رهبر انقلاب اسلامی به جوانان در چهل‌سالگی انقلاب اظهار کرد: رویکردهایی که رهبر معظم اعلام نمودند عملاً چند هدف گذاری را در پی دارد. اول باید بپذیریم که اجرای هفت بندی که رهبری آنان را ذکر کردند به برنامه‌های کوتاه مدت و بلند مدت نیاز دارد. علاوه بر آن تحقق اهداف و اجرای سیاست‌گذاری به همکاری همه قوا نیاز دارد؛ بنا بر این انتظار داشتن از یک قوه با محدودیت امکانات و اختیارات و موازی کاری‌های از سوی دیگر قوا مشکل ایجاد می‌کند، همه قوا باید برای اجرایی شدن این موضوع به میدان بیایند و کمک کنند تا اهداف محقق شود.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه عملاً این اهداف اعلام شده تنها راه برون رفت ما است همه قوا، همه ارکان، همه بنیان‌ها، حوزه‌های علمی و اجرایی باید کمک کنند تا این اهداف محقق شوند.

این نماینده سابق مجلس گفت: ما باید قبول کنیم که می‌توان دولت آرمانی و هدف‌های اسلامی داشت و به موانع و مشکلات توجه نکرد. موانع داخلی و خارجی ما محدود به ترامپ هم نیست؛ چرا که همواره عدم همکاری با ایران در خارج وجود داشت به طور مثال الان تحت عنوان قانون ضد کارتل می‌خواهند قیمت گذاری انرژی را به دست بگیرند.

وی ادامه داد: باید قبول کنیم که باید با همه امکاناتمان هم مادی و هم معنوی به میدان بیایم تا به یک همپوشانی برسانیم و کمک هم باشیم.

وی افزود: امروز دنیای فناوری به ما علامت می‌دهد که اثرگذاری از خیابان به مجامع بین‌الملل رسیده است؛ بنابراین امروز همه مردم کشور باید به وحدت برسند. گروه‌های علمی، اجتماعی و سیاسی به عنوان گروه‌های مرجع باید خودشان را مجهز کنند.

ندیمی در پایان با اشاره به مخاطب نامه رهبری که جوانان بودند گفت: الان سرمایه گذاری بر جوانان در اولویت است؛ همان طور که دشمن هم می‌خواهد بر روی جوانان ما برای رسیدن به اهدافش سرمایه گذاری کند.

انتهای پیام

نظر شما