شناسهٔ خبر: 31187944 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جمهوریت | لینک خبر

پیام رییس دانشگاه مذاهب اسلامی در پی حادثه تروریستی در سیستان و بلوچستان

رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی با صدور پیامی حادثه تروریستی در زاهدان که منجر به شهادت جمعی از مدافعان عزیز امنیت کشور گردید محکوم کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش جمهوریت ;

رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی با صدور پیامی حادثه تروریستی در زاهدان که منجر به شهادت جمعی از مدافعان عزیز امنیت کشور گردید محکوم کرد.

به گزارش ایسنا متن این پیام به شرح زیر است:

《انا لله و انا الیه راجعون》
جنایت تلخ تروریستی و اقدام غیرانسانی و غیراسلامی ترور فرزندان عزیز و حافظان امنیت کشور به دست گروه‌های تروریستی و تکفیری موجب تأثر و تأسف شدید گردید.
دشمن تلاش کرد تا حماسه حضور باشکوه و یکپارچه ملت ایران در چهل سالگی انقلاب اسلامی و به دنبال آن بیانیه راهبردی رهبر معظم انقلاب را تحت الشعاع قرار دهد، لذا دست به دامن گروه‌های نابخرد و جاهل تروریستی_تکفیری شد و این جنایت را مرتکب و جمعی از نیروهای سپاه پاسداران، حافظان مرزهای امن جمهوری اسلامی را به شهادت رساند.

اما غافل از این که نهال انقلاب در سایه خون همین شهدا و رشادت و شهادت فرزندان برومندش در چهل سالگی به درختی تنومند و استوار تبدیل شده است و این جنایات بزدلانه تأثیری در عزم و اراده و روحیه مقاومت ملت سرافراز ایران در دفاع از آرمان‌های انقلاب نخواهد داشت.

جنایت اخیر بار دیگر نامشروع بودن گروه‌های افراطی و تکفیری را نشان داد و ثابت کرد که استکبار جهانی آنها را برای اهداف و توطئه‌های خود ایجاد کرده است، لذا لزوم هوشیاری آحاد امت اسلامی و روشنگری علما و نخبگان جهان اسلام به ویژه با روش‌های علمی و مباحث آکادمیک در تنویر افکار عمومی به ویژه نسل جوان بیش از پیش ضروری و حیاتی است.

اینجانب، ضمن عرض تسلیت به ملت شریف ایران و رهبر معظم انقلاب، برای شهدای این حادثه تروریستی، علو درجات و برای خانواده‌های محترم آنها، صبر و اجر جزیل مسئلت دارم.

انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما