شناسهٔ خبر: 31187562 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: آنا | لینک خبر

صادق مفرد:

جهت‌دهی به اردوهای جهادی ضروری است

مسئول حرکت‌های جهادی بسیج سازندگی کشور گفت: جهت‌دهی به اردوهای جهادی بسیجیان امری ضروری است که جشنواره ملی جهادگران به‌دنبال این هدف است.

صاحب‌خبر -

صادق مفرد در گفتگو با خبرنگار حوزه تشکل‌های دانشگاهی گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، با اشاره به برگزاری دومین جشنواره ملی جهادگران گفت: جهت‌دهی به اردوهای جهادی بسیجیان با هدف ارتقای کمی و کیفی این حرکت‌های جهادی امری ضروری است که جشنواره ملی جهادگران به‌دنبال این هدف است.

وی در ادامه افزود: 11 هزار گروه جهادی طی یک‌سال گذشته در نقاط مختلف کشور فعالیت کردند و امسال با توجه به فراخوان صادر شده از این گروه‌ها درخواست شد اقدامات انجام داده خود را در دومین جشنواره جهادگران ثبت کنند و در این جشنواره سه هزار و 500 اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.

مسئول حرکت‌های جهادی بسیج سازندگی کشور اضافه کرد: آثار گروه‌های جهادی در 9 عرصه فعالیت‌های جهادی اقتصادی، اجتماعی، هنر و ادب، رسانه، فرهنگی، بین‌الملل و راهبردی و سلامت مورد ارزیابی قرار گرفتن که براساس وسعت خدمات یا اثرگذاری اقدامات انجام شده گروه‌های برتر جهادی انتخاب و معرفی شدند.

مفرد اشاره کرد: در دومین جشنواره ملی جهادگران از حامیان گروه‌های جهادی که در پیشبرد خدمات محرومیت‌زدایی با این گروه‌ها همکاری داشتند تجلیل شد؛ مهم‌ترین حامیان حرکت‌های جهادی ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره)، کمیته امداد امام خمینی(ره)، بنیاد مستضعفان، بنیاد برکت، قرارگاه مرکزی محرومیت زدایی سپاه و امداد مستضعفان آستان قدس رضوی بودند.

انتهای پیام/4107/4115/

نظر شما