شناسهٔ خبر: 31187509 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

امام جمعه تربت حیدریه:

حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن توطئه های دشمنان را خنثی کرد

حجت الاسلام عصمتی با اشاره به اینکه سال به سال بر طرفداران انقلاب اسلامی افزوده می شود، گفت: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن توطئه هی دشمنان را خنثی کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از تربت حیدریه، حجت الاسلام «محمد رضا عصمتی» امروز(۲۶ بهمن) در خطبه های نماز جمعه با اشاره به راهپیمایی ۲۲ بهمن سال جاری افزود: این راهپیمایی رژه ملت ایران در مقابل مستکبران عالم بوده است، گفت:علی رغم تلاش دشمنان و منافقین و مزدوران استکبار جهانی مبنی بر کمرنگ جلوه دادن حضور مردم و یا تغییر مسیر این حضور در جهت خلاف، مردم همچون گذشته به این دسیسه ها دهن کجی کرده و متحد و یکصدا در یوم الله حضور با شکوه و حماسی ملت ایران در یوم الله ۲۲ بهمن توطئه های نظام سلطه و منافقین مبنی بر خنثی کرد.

 

امام جمعه تربت حیدریه با بیان اینکه این ملت همچنان آمریکا را شیطان بزرگ می داند و با تمام وجود در همه عرصه ها با این شیطان مبارزه می کند ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی اخیر در سیستان و بلوچستان، آن را حاکی از ضعف نظام سلطه عنوان کرد و افزود: دشمنان نظام اسلامی وقتی می بینند در برابر عزم و اراده این ملت عاجز و ناتوانند دست به اقدامات کور و خرابکارانه می زنند.

 

وی تصریح کرد: علی رغم تلاش دشمنان و منافقین و مزدوران استکبار جهانی مبنی بر کمرنگ جلوه دادن حضور مردم و یا تغییر مسیر این حضور در جهت خلاف، مردم همچون گذشته به این دسیسه ها دهن کجی کرده و متحد و یکصدا در یوم الله ۲۲ بهمن شرکت کردند، این ملت همچنان آمریکا را شیطان بزرگ می داند و با تمام وجود در همه عرصه ها با این شیطان مبارزه می کند.

 

حجت الاسلام عصمتی پیام دوم این حضور را متوجه کارگزاران نظام دانست و افزود: مردم با حضور خود به مسوولان اعلام کردند که در همه عرصه ها پای نظام و انقلاب ایستادند و اکنون مدیران کشور هستند که باید با ففالیت مستمر و موثر شبانه روزی و مدیریت جهادی در رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی جامعه تلاش کنند.

 

رئیس حوزه علمیه مرحوم هراتی بیانیه رهبر معظم انقلاب اسلامی در آغاز دهه پنجم انقلاب را مستلزم تدریس در حوزه های علمیه و مراکز آموزش عالی دانست و گفت: گام دوم انقلاب را باید با مدیریت جهادی و تلاش و وحدت کلمه به سرمنزل مقصود برسانیم و بیانیه اخیر معظم له نیازمند تبیین و تشریح در مراکز آموزش عالی است.

 

امام جمعه تربت حیدریه ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی اخیر در سیستان و بلوچستان، آن را حاکی از ضعف نظام سلطه عنوان کرد و افزود: دشمنان نظام اسلامی وقتی می بینند در برابر عزم و اراده این ملت عاجز و ناتوانند دست به اقدامات کور و خرابکارانه می زنند.

 

وی با اشاره به پیام مقام معظم رهبری بعد از راهپیمایی ۲۲ بهمن، گفت: معظم له فرمودند که من در مقابل ملت ایران تواضع می کنم چراکه این ملت، ملت بزرگی است و هرکاری که برای این ملت کرد، باز هم کم است.

نظر شما