شناسهٔ خبر: 31187334 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه تعادل | لینک خبر

اخبار شهرستان‌ها

زاهدان| رییس بیمارستان فوق تخصصی شهید آیت‌الله صدوقی اصفهان آخرین وضعیت مجروحان حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان را تشریح کرد.

صاحب‌خبر -

آخرین وضعیت مجروحان حادثه تروریستی

زاهدان| رییس بیمارستان فوق تخصصی شهید آیت‌الله صدوقی اصفهان آخرین وضعیت مجروحان حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان را تشریح کرد. سید رضا مرتضویان رییس بیمارستان فوق تخصصی شهید آیت‌الله صدوقی اصفهان گفت: شرایط مجروحان حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان که در اصفهان بستری هستند پایدار است و اقدامات تشخیصی انجام شده است.  وی افزود: برخی ملاحظات درمانی این مجروحان مدنظر است که شرایط آنها تحت کنترل قرار دارد و ان‌شاءلله به زودی نزد خانواده‌های خود بازمی‌گردند. رییس بیمارستان فوق تخصصی شهید آیت‌الله صدوقی اصفهان با اشاره به وضعیت مجروحان بستری در زاهدان گفت: مجروحان بستری در زاهدان نیز تحت درمان هستند و با بهتر شدن شرایط درمانی برای ادامه درمان به اصفهان منتقل خواهند شد.

حضور رییس سازمان تبلیغات اسلامی در بازار تبریز

تبریز|رییس سازمان تبلیغات اسلامی با حضور در بازار با کسبه و مردم این شهر دیدار و به مشکلات آنان رسیدگی کرد. حجت‌الاسلام قمی در اولین سفر استانی خودبه استان آذربایجان شرقی با حضور در بازار تبریز و زیارت بارگاه اولین شهید محراب آیت‌الله محمدعلی قاضی طباطبایی، در میان کسبه و مردم تبریز حضور پیدا کرده و از نزدیک با آنان به گفت‌وگو پرداخت. رییس سازمان تبلیغات اسلامی همچنین با حضور در مسجد مفید آقا به عیادت حضرت آیت‌الله آل هاشم، پدر نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی رفت که مدتی قبل در بستر بیماری بودند.

برگزاری مسابقه ماهیگیری در ساری

ساری| مسابقات ماهیگیری با حضور علاقه‌مندان به این رشته مهیج ورزشی در ساری برگزار شد. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ی مرکز مازندران، رییس هیات ورزش همگانی ساری با اشاره به برگزاری مسابقه ماهیگیری ورزشی در برکه روستای ماهفروزمحله این شهرستان، هدف از این مسابقات را ترویج فرهنگ کار گروهی و فرهنگ مصرف آبزیان دانست. محمودی گفت: این مسابقات با حضور بیش از 100 ماهیگیر استان در 22 تیم برگزار شد . به گفته وی؛ به ماهیگیرانی که بزرگ‌ترین ماهی و بیشترین میزان ماهی را در پایان وقت مسابقه صید کردند جوایز ورزشی اهدا می‌شود. رییس هیات ورزش همگانی ساری، افزایش میزان تمرکز، آرامش ذهن، تحرک جسمانی و افزایش ارتباطات اجتماعی را از جمله مزایای این رشته ورزشی برشمرد.

تکمیل پروژه سالن اجلاس با  مشارکت بخش خصوصی

اصفهان| شهردار اصفهان با اشاره به اینکه بخش‌هایی از پروژه اجلاس سران شهر اصفهان تا 90 درصد پیشرفت داشته است، گفت: بهره‌برداری کامل از این طرح نیازمند مشارکت بخش خصوصی برای ساخت هتل‌ها و مجتمع‌های تجاری سالن اجلاس است.  قدرت‌الله نوروزی در برنامه رادیویی «شهر پرسشگر، شهردار پاسخگو» با تسلیت به همه ملت ایران به ویژه شهروندان اصفهانی به دلیل وقوع حادثه تروریستی در سیستان و بلوچستان در مورد طرح سالن اجلاس سران اصفهان نیز با بیان اینکه در سال 90 این سالن کلنگ‌زنی شد و قرار بود، شهریور 91 تمام شود، گفت: این پروژه چندین بار مورد بازدید قرار گرفت، چندین جلسه داشتیم و کار را بطور جدی پیگیری کردیم تا بخش عمده‌ای از بدهی پیمانکاران پرداخت شد و اکنون پروژه سرعت خوبی دارد.

امسال هزار کیلومتر از انهار گیلان لایروبی می‌شوند

رشت|مدیرعامل آب منطقه‌ای گیلان گفت: برنامه داریم بیش از هزار کیلومتر انهار را امسال لایروبی کنیم. وحید خرمی در گفت‌وگو با خبرنگاران گیلان گفت: با توجه به شرایط آب و هوایی موجود و بارش‌های خوبی که در حوزه آبریز سد سفیدرود اتفاق افتاد، ورودی امروز سد سفیدرود ۷۹ متر مکعب بر ثانیه است که عدد بسیار مطلوبی برای این فصل از سال محسوب می‌شود. وی از کشاورزان استان خواست که به توصیه‌های اداره کل جهاد کشاورزی استان در خصوص مهیا کردن مقدمات فعالیت‌های کشاورزی از جمله انجام شخم زمستانه گوش فرا دهند و با توجه به بارش‌هایی که در سطح استان و ذخیره آب موجود ناشی از آنها در مزارع داریم فعالیت کشاورزی خود را هر چه سریع‌تر آغاز کنند.

تحقق واردات دام سنگین از طریق پایانه   کوهک سراوان

زاهدان| باحضور استاندار سیستان وبلوچستان و مدیرکل مرزی وزارت کشور در محل پایانه مرزی کوهک سراوان اولین محموله دام زنده وارداتی که با تأمین ارز دولتی ۴۲۰۰ تومانی خریداری شده‌اند وارد استان سیستان و بلوچستان شد. موهبتی استاندار سیستان و بلوچستان با تأکید بر تسریع در روند واردات دام با ارز دولتی از همه دست اندرکاران این بخش خواست تا دام‌های وارداتی با ارز دولتی پس از گذراندن دوره قرنطینه مستقیم وارد کشتارگاه‌های استان شده و گوشت استحصالی جهت ارایه به مصرف‌کنندگان تحویل ستاد تنظیم بازار گوشت شود. اولین محموله دام زنده وارداتی با ارز دولتی ۵۰۰ رأس بوده که به تدریج وارد استان خواهد شد.

 

 

نظر شما