شناسهٔ خبر: 31187205 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

مدیرعامل سازمان تعاون روستایی استان زنجان:

میزان توزیع میوه شب عید در زنجان افزایش می‌یابد/ افزایش قیمت کاذب میوه در آستانه عید

مدیرعامل سازمان تعاون روستایی استان زنجان از افزایش قیمت کاذب پرتقال و سیب در زنجان خبر داد و گفت: میوه شب عید در زنجان پایین‌تر از قیمت بازار عرضه می‌شود.

صاحب‌خبر -

محمود نوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان ضمن ارائه گزارشی از تمهیدات اندیشیده شده برای توزیع میوه شب عید در زنجان اظهار کرد: امسال نیز هماهنگی لازم در حوزه توزیع میوه شب عید انجام شده است.

مدیرعامل سازمان تعاون روستایی استان زنجان با بیان اینکه در نتیجه اقدامات صورت گرفته ذخیره‌سازی کامل پرتقال و سیب قرمز و زرد انجام شده است، تصریح کرد: پرتقال، تامین شده تامسون مازندران بوده و سیب نیز از باغات آذربایجان غربی تهیه شده است.

وی با اشاره به اینکه طبق تمهیدات اندیشیده شده میوه ذخیره‌سازی شده حداقل 10 درصد زیر قیمت بازار عرضه خواهد شد، گفت: زمان توزیع میوه شب عید از سوی ستاد تنظیم بازار اعلام می‌شود.

نوری با بیان اینکه تعداد غرفه‌های توزیع میوه بر اساس پراکنش مکانی و سکونت‌گاهی انجام خواهد شد، اضافه کرد: این اتفاق در کل هشت شهرستان رخ خواهد داد.

مدیرعامل سازمان تعاون روستایی استان زنجان از افزایش میزان توزیع میوه شب عید در استان طی سال جاری نسبت به سال قبل خبر داد و گفت: با توجه به اینکه احتمال افزایش قیمت کاذبی در دو نوع میوه در نزدیک شب عید خواهیم داشت از همین رو سطح عرضه را افزایش خواهیم داشت، تا از بروز تورم جلوگیری شود.

انتهای پیام/73005/ق20

نظر شما