شناسهٔ خبر: 31186911 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

سپاه جواب دندان شکن و قاطعی به عاملان حادثه تروریستی خاش خواهد داد

امام جمعه موقت یاسوج به حمله تروریستی خاش سیستان و بلوچستان اشاره کرد و گفت: سپاه مقتدر ما جواب دندان شکن و قاطعی همانند مسببین حمله تروریستی اهواز به این گروهک های خائن خواهد داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت الاسلام سیدعلی صالح موسوی اعظم، امام جمعه موقت یاسوج ظهر امروز در خطبه های نماز این شهر، گفت: ارزش یک انسان مومن به اعتقاد او به معاد و سرای دیگر است.

 

امام جمعه موقت یاسوج اظهار داشت: در حال حاضر نیابت از ظهور امام حجت وجود دارد و تا زمام ظهور ادامه خواهد داشت.

 

وی با بیان اینکه منشور نظام و فرازهای بزرگ مقام معظم رهبری امروز یک اصل مهم است، ادامه داد: رهبری فرموده اند:«تا قبل از انقلاب جهان دو قطبی بود و امروز با پیدایش این انقلاب بزرگ و صدور آن به سراسر جهان هستیم» که این نشان می دهد جهان دو قطبی به پایان رسیده است.

 

خطیب جمعه موقت یاسوج یادآور شد: امروز فراعنه جهان بیدار شده و کشورهای دیگر را علیه نظلم اسلامی به صف کرده اند، ولی استواری و استقاومت مردم این کشور باعث ایستادگی آنان در برابر جهان غرب شده است.

 

موسوی اعظم خاطرنشان کرد: دشمنان این نظام که برخی از آنان این عرب های کودک کش هستند در نشست لهستان از سخنان خود علیه ایران اسلامی عقب نشینی کرده اند که این نشان از شکست نشست لهستان است.

 

وی به حمله تروریستی خاش سیستان و بلوچستان اشاره کرد و گفت: همزمان با این نشست عملیات تروریستی علیه مردان با استقامت و با ایمان انجام شد و تعدادی از سبز پوشان این انقلاب به شهادت رسیدند که نشان از خوی استکباری دشمن علیه این ملت است.

 

امام جمعه موقت یاسوج به انتقام سخت ملت از مسببین این حمله اشاره کرد و گفت: حتما سپاه مقتدر ما جواب دندان شکن و قاطعی همانند مسببین حمله تروریستی اهواز به این گروهک های خائن خواهد داد.

 

موسوی اعظم به راهپیمایی باشکوه 22 بهمن در استان و سراسر کشور اشاره کرد و گفت: امروز این اقتدار و عظمت وجود دارد و راهپیمایی بسیار عظیمی که در 22 بهمن به ویژه در این استان برگزار شد، جواب قاطعی به دشمن بود.

 

وی توجه نشریه های جهانی به این راهپیمایی عظیم را یادآور شد و ابراز داشت: نشریه های جهانی این روز را یک روز به خصوص در ایران اسلامی دانستند.

 

خطیب جمعه موقت یاسوج با بیان اینکه جهان استکبار خودبه صراحت اعلام کرده که ما به شکست ناپذیری ایران اسلامی ایمان پیدا کرده ابم، گفت: توجه مسئولین باید امروز به فرمایشات مقام معظم رهبری باشد که به صراحت فرموده اند:« باید امید را در دل جوانان و این مردم ایجاد کرد و نباید فریب دشمن را خورد».

 

موسوی اعظم به چهل سالگی انقلاب اشاره کرد و گفت: امروز باید این خدمات چهل ساله را برای نسل کنونی بازگو کرد و به نسل کنونی گفت که در زمان طاغوت چگونه بودیم و امروز به کدامین رده های جهانی رسیده ایم؟.

نظر شما