شناسهٔ خبر: 31185690 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مراسم وداع با شهدای مدافعان حریم امنیت در اصفهان برگزار شد

اصفهان - ایرنا - مراسم وداع با شهدای مدافعان حریم امنیت شامگاه روز جمعه با حضور گسترده اقشار مردم در ناحیه بسیج امام صادق (ع) اصفهان برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، افزون بر سالن حسینیه شهدای بسیج ، خیابان پاسداران واقع در مجاورت این ناحیه از زاینده رود تا آمادگاه نیز مملو از جمعیتی بود که مشتاقانه و عاشقانه آمدند تا با 27 لاله خونین خداحافظی کنند تا بگویند راهشان را ادامه می دهند.
عوامل گروهک تروریستی به اصطلاح جیش العدل با اقدام کور تروریستی انتحاری چهارشنبه شب یک دستگاه اتوبوس حامل نیروهای مرزبان نیروی زمینی سپاه پاسداران از لشکر امام حسین (ع) استان اصفهان را منفجر کردند.
در این حادثه تروریستی که بوسیله یک دستگاه وانت مملو از موادمنجره در جاده خاش- زاهدان محدوده روستای چانعلی رخ داد 27 نفر از نیروهای جان برکف سپاه شهید و 13 نفر دیگر زخمی شدند.
شهیدان ابراهیم صیادی و سیدثارالله موسوی از کاشان، امید اکبری از اردستان، سید ابوالفضل موسوی و میثم عبدالله زاده از آران و بیدگل، محسن صفری و محمدتقی مهرابی از فلاورجان، یونس امیری از فولادشهر لنجان، اسماعیل کرمی از خمینی شهر، عباس کوهی از خوروبیابانک ، محمد صابری و علیرضا پناه پوری و مهدی نوروزی از سمیرم، از شهدای این حادثه تروریستی هستند.
همچنین شهیدان روح الله بابایی از حسن رباط میمه، علی اکبر قبادپناه از شهرضا، علی خادمی از شاهین شهر، سعید سلیمی از تیران و کرون، داوود میرزایی از چادگان و شهیدان حسن مجیدی، مرتضی فاضل، حسین قدیری، رضا رحیمی از اصفهان و عبدالرضا بروجی از بهارستان اصفهان، حسنعلی ترکیان از درچه، ابراهیم براتی از درچه، یحیی براتی از درچه، حیدر براتی از درچه دیگر شهدای این جمله ناجوانمردانه تروریستی هستند.
شهیدان مرزبان مدافع حریم امنیت ایران اسلامی از لشکر 14 امام حسین (ع ) و متعلق به 14 شهر و شهرستان استان هستند.
وضعیت و تعداد این شهدا نشان می دهد که تمام شهرستان های استان اصفهان در این حماسه سهم دارند، دراین حادثه شهر اصفهان پنج شهید، خمینی شهر و درچه پنج شهید، فولاد شهر یک شهید، نجف آباد 2 شهید، شهرضا 2 شهید، شاهین شهر یک شهید، سمیرم 2 شهید، فلاورجان یک شهید، خور یک شهید، کاشان سه شهید، چادگان یک شهید، تیران یک شهید و آران و بیدگل هم یک شهید تقدیم انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی کردند.
6026//7134/

نظر شما