شناسهٔ خبر: 31185245 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه آفرینش | لینک خبر

نهادهاي مالي

صاحب‌خبر -

 امضاي تفاهم‌نامه بين بانک گردشگري و سازمان ميراث فرهنگي

بانک گردشگري - تفاهم‌نامه همکاري درخصوص توسعه سرمايه‌گذاري در بخش گردشگري کشور و افزايش سفر ارزان بين بانک گردشگري و سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري با حضور علي‌اصغر مونسان معاون رئيس جمهور و رئيس سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري و مرتضي خامي مديرعامل بانک گردشگري به امضا رسيد.

به گزارش روابط عمومي بانک گردشگري ،در اين مراسم که در جريان برگزاري دوازدهمين نمايشگاه بين‌المللي گردشگري و صنايع وابسته برگزار شد، توسعه صنعت گردشگري در جهت پبشبرد سياست‌هاي اقتصاد مقاومتي و تخصيص اعتبار سفر با اولويت سفرهاي داخلي توسط بانک گردشگري به مسافران و تأمين کنندگان سفر مورد توافق طرفين قرار گرفت.

پرداخت دهمين مرحله سود قطعي اوراق مشارکت شرکت پالايش نفت بندرعباس در بانک ملت

بانک ملت - دهمين مرحله سود قطعي اوراق مشارکت شرکت پالايش نفت بندرعباس منتشره روز سوم اسفندماه سال 1389، در شعب منتخب بانک ملت پرداخت مي شود.

به گزارش روابط عمومي بانک ملت، دهمين مرحله پرداخت سود قطعي اوراق مشارکت مذکور، از روزهاي اول تا 15 اسفندماه سال جاري از طريق شعب منتخب اين بانک انجام خواهد شد.

بر اساس اين گزارش، دارندگان برگه تسويه نهايي با همراه داشتن اصل و تصوير کارت ملي مي توانند به شعب منتخب بانک ملت مراجعه و نسبت به دريافت سود قطعي اوراق مشارکت خود، اقدام کنند.

حجت‌اله صيدي:

بانک صادرات در خصوص نرخ سود سپرده‌ها به بخشنامه‌هاي بانک مرکزي پايبند است

بانک صادرات - مديرعامل بانک صادرات ايران با بيان اينکه رقابت ناسالم و بي‌توجهي بعضي موسسات پولي و بانک‌ها در رعايت نرخ سود سپرده‌ها، موجب افزايش برخي انتظارات غيرقانوني شده، تاکيد کرد: ما به بخشنامه‌هاي بانک مرکزي پايبنديم و زير بار نرخ سود غيرقانوني نخواهيم رفت.

به گزارش روابط‌عمومي بانک صادرات ايران، حجت‌اله صيدي در جمع کارکنان بانک در زنجان گفت: مسئله نرخ غيرقانوني سود، سلاحي است که متاسفانه برخي براي وادار کردن بانک صادرات ايران به انجام خطا مورد استفاده قرار مي‌دهند که اين بانک در راستاي رعايت مقررات، در مقابل آن ايستادگي خواهد کرد و البته رعايت همين موضوع، رمز بهبود منابع و سلامت اعتباري بانک نيز بوده است.

صيدي با تاکيد بر اينکه همه ما مسئوليم و هنر ما اين است که به نحو درست منابع جذب کنيم، گفت: تلاش داريم با کيفيت بهتر خدمات، سرعت بيشتر و حرفه‌اي عمل کردن در ارائه راه حل براي دغدغه‌هاي مالي مشتري، بانک مطلوب براي مردم کشور باشيم.

دستاوردهاي جديد بانک شهر رونمايي شد

بانک شهر - معاون برنامه ريزي و فناوري اطلاعات بانک شهر با اشاره به اقدامات صورت گرفته در راستاي تحقق شعار " نوآوري در خدمت" از رونمايي دو نرم افزار جديد"پاکت" و "داک"، همزمان با دهمين سالگرد تاسيس اين بانک خبر داد.

به گزارش مرکز ارتباطات و روابط عمومي بانک شهر، جواد عطاران در مراسم رونمايي از دستاوردهاي جديد بانک شهر در حوزه بانکداري الکترونيک گفت: به منظور تسهيل در ارائه خدمات بانکي، سعي شده تا همواره به روزترين وجديدترين نرم افزارها و سخت افزارهاي بانکي در دسترس مشتريان قرار گيرد.

وي افزود: در همين رابطه طي سالجاري علاوه بر طراحي نرم افزارهاي کاربردي، بهينه سازي نرم افزار همراه بانک شهر آغاز شد تا علاوه بر ارائه سرويس هاي موجود، خدمات جديدي نيز در زمينه موبايل بانک به مشتريان ارائه شود.

عطاران با اشاره به رونمايي از نرم افزارهاي جديد ،تصريح کرد: نرم افزارهاي جديد بانک شهر با عناوين " پاکت " و "داک " با سرويس هاي متنوع و در راستاي تسهيل در روند فعاليت بانکي به مشتريان ارايه شده است.

اينترنت‌بانک مسکن به امکان «حسابداري شخصي» مجهز شد

بانک مسکن - ساسان شيردل از راه اندازي يک سرويس ارزش افزوده جديد در اينترنت‌بانک مسکن در حوزه کنترل درآمد-هزينه شخصي از سوي مشتريان خبر داد.

ساسان شيردل،مدير امور فناوري اطلاعات و ارتباطات بانک مسکن در گفت‌وگو با پايگاه خبري بانک مسکن – هيبنا، با تاکيد بر اينکه يکي از وظايف بانک مسکن، ارايه سرويس هايي است که مشتريان بتوانند به راحتي در حوزه هاي مالي فعاليت کرده و انواع خدمات پرداخت، گزارش‌گيري و نظاير آن را در کوتاه‌ترين زمان ممکن و به ساده ترين و البته امن ترين صورت دريافت کنند، افزود: از اين رو حوزه فناوري اطلاعات و ارتباطات بانک مسکن براي ارايه يک سرويس ارزش افزوده به مشتريان برنامه ريزي و آن را اخيرا در سامانه اينترنت‌ بانک مسکن پياده کرده است که به واسطه آن مشتريان مي توانند بر سبد درآمد – هزينه هاي خود نظارت و کنترل داشته باشند.

تقدير شرکت توسعه خدمات دريايي و بندري آريا بنادر ايرانيان از بانک توسعه صادرات

بانک توسعه صادرات - شرکت توسعه خدمات دريايي و بندري آريا بنادر ايرانيان از همکاري پرسنل شعبه مرکزي بانک توسعه صادرات در طول اجراي پروژه طرح توسعه فاز يک بندر شهيد بهشتي چابهار تشکر و قدرداني کرد.به گزارش روابط عمومي بانک توسعه صادرات، در بخشي نامه شرکت مذکور خطاب به خانم يغمايي عضو هيأت مديره بانک توسعه صادرات ايران آمده است: تيم فعلي مستقر در شعبه مرکزي آن بانک در طول اجراي پروژه طرح توسعه فاز يک بندر شهيد بهشتي چابهار همکاري بسيار مناسبي در پيشبرد اين پروژه مهم ملي داشته‌اند.

اين شرکت در ادامه افزوده است: بر خود لازم مي‌دانيم از زحمات همکاران شعبه مرکزي و همکاري ‌هاي شايسته ايشان تقدير و تشکر نماييم. اميد است با تداوم اين همکاري‌ها اين پروژه مهم به نتيجه نهايي که همانا توسعه بندر استراتژيک چابهار مي‌باشد، برسد.

نظر شما