شناسهٔ خبر: 31185098 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

امام جمعه کنگان:

بهترین راه قدرشناسی مسئولین از مردم عمل، بجای شعار دادن است

حجت‌الاسلام «محمود محمودی» گفت: بهترین راه قدرشناسی مسئولان از مردم تلاش برای حل مشکلات آنها بویژه مشکلات اقتصادی و معیشتی و عمل بجای شعار دادن است.

صاحب‌خبر -

بهترین راه قدرشناسی از مردم عمل بجای شعار دادن است

به گزارش دفاع پرس از بوشهر، حجت الاسلام «محمود محمودی» امام جمعه شهر کنگان در اجتماع نمازگزاران با تقدیر از حماسه بزرگ ملت ایران در یوم الله 22 بهمن اظهار داشت: بهترین راه قدرشناسی مسئولان از مردم تلاش برای حل مشکلات آنها بویژه مشکلات اقتصادی و معیشتی و عمل بجای شعار دادن است.

وی با بیان این که حضور حماسی مردم نقشه های دشمن را نقش بر آب کرد، گفت: تقویت بنیه جمهوریت و قدرت نرم نظام، نمایش و اتحاد مردمی به دشمن، زمان شناسی ملت به رغم مشکلات و تکیه بر توان و ظرفیت داخل به جای سازش و تسلیم از پیام ها و پیامدهای حماسه مانگار 22 بهمن بود.

امام جمعه کنگان یادآور شد: مردم ثابت کردند به رغم کوتاهی و کم کاری، حساب نظام و انقلاب و رهبری جدای از برخی مسئولان کم کار است و ملت پای نظام دینی ایستاده اند.

محمودی با اشاره به بیانیه مهم و راهبردی رهبر فرزانه انقلاب و تبیین برخی از محورهای این بیانیه خاطرنشان کرد: به تعبیر معظم له روحیه و باور ما می توانیم منشا برکات بزرگی در چهار دهه گذشته بوده که همگان بویژه جوانان به عنوان مخاطب خاص و مورد عنایت رهبری باید تلاش کنند این راه را ادامه دهند.

وی افزود: آمادگی برای ظهور منجی و مصلح کل و تمدن نوین اسلامی و امید به آینده به عنوان کلید همه قفل ها، شاه بیت گام دوم انقلاب، رسالت سنگینی است که بر دوش همگان بویژه جوانان عزیز است.

امام جمعه کنگان با تسلیت شهادت جمعی از پاسداران و مدافعان امنیت و عزت کشور توسط گروهک تروریستی جیش العدل و با محکوم نمودن این جنایت تصریح کرد: این جنایت با همراهی سرویس های جاسوسی و اطلاعاتی نظام سلطه و صهیونیست ها انجام شد و مسئولان امر باید با امتثال دستور رهبری ریشه این جنایتها را بخشکانند.

انتهای پیام/

نظر شما