شناسهٔ خبر: 31184969 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

زولا: چلسی در مقطعی کلیدی قرار دارد؛ تقابل ما و منچستریونایتد، یک بازی کلاسیک در انگلیس است

دانیال دارایی پور

جانفرانکو زولا، دستیار مائوریتزیو ساری به جای او در کنفرانس خبری پیش از دیدار مقابل منچستریونایتد شرکت کرد.

صاحب‌خبر -

طرفداری- چلسی و منچستریونایتد از چارچوب دور پنجم اف ای کاپ، مقابل هم قرار خواهند گرفت. دیداری که در ورزشگاه استمفوردبریج برگزار خواهد شد. جانفرانکو زولا، بازیکن سابق و مربی چلسی، پیش از دیدار مقابل شیاطین سرخ در کنفرانس خبری شرکت کرد.

به گزارش فوتبال لندن، مربی ایتالیایی به سوالات زیر پاسخ داد:

از قدرتمندترین ترکیب خود برای این دیدار استفاده می‌کنید؟

لازم است تا شرایط چند بازیکن را بررسی کنیم و لوفتوس چیک ممکن است که برای این دیدار در دسترس باشد. در دور پنجم جام حذفی هستیم و می‌خواهیم از ترکیب قدرتمندی استفاده کنیم. هنوز همه چیز مشخص نشده چون در جمعه هستیم.

مصدومان تیم

مصدومی نداریم. دیشب به بعضی از بازیکنان استراحت دادیم پس نگرانی وجود ندارد. دیروز برای گلزنی ژیرو خوشحال شدم؛ چون پس از حضور هیگواین، زمان کم‌تری بازی کرده بود.

هادسون اودوی حس می‌کند که تیم به او نیاز دارد؟

او همیشه در لبه ترکیب قرار دارد و وقتی فرصتی پیش بیاید، بازی خواهد کرد. ساری به هادسون اودوی این حس را منتقل کرده که بخشی از تیم است و به حضورش نیاز داریم. بازیکنان 18 ساله زیادی نیستند که زیاد بازی کنند. شاید یک یا دو نفر وجود داشته باشند. به عنوان یک بازیکن، قدردان هادسون هستیم. مائوریتزیو و کادرفنی نیز او را دوست دارند. توسط بازیکنان درجه یکی احاطه شده و همچنان می‌تواند پیشرفت کند و بهتر شود. 

هیگواین

به خوبی در تیم جا افتاده و وقتی گلزنی می‌کند، یعنی شرایط فیزیکی‌اش نیز رو به بهبودی است. جایگاه خوبی در تیم دارد. 

برگزار نشدن بازی تکراری در جام حذفی، برای شما برتری ایجاد می‌کند؟

می‌توانم بگویم که این‌طور است اما باید در این سطح، از آن استفاده کنید. وضعیت بهتری در استمفوردبریج داریم اما باید خوب بازی کنیم.

 شرایط بازی را چگونه ارزیابی می‌کنی؟

بازی متفاوتی است و در فوتبال، شرایط از یک بازی به بعدی تغییر می‌کند. می‌توانید هر لحظه نتیجه را تغییر دهید و این خود یک چالش دیگر است. لیگ را بهتر شروع کردیم اما آن‌ها بهتر شدند و حالا خوش‌شانسیم که تقریبا با آن‌ها مساوی هستیم. منابع زیادی در اختیار دارند.

منچستریونایتد چگونه تغییر کرد؟

در حال حاضر، از کاری که انجام می‌دهند لذت می‌برند. وقتی کیفیتشان را می‌بینید، شگفت‌زده می‌شوید چرا که پیش‌تر نیز سرمربی خوبی داشتند. بعضی اوقات شرایط خوب پیش نمی‌رود و درباره ارزشی که دارند تردیدی وجود ندارد.

سولسشر در منچستریونایتد تاثیرگذار بوده است؟

برای اوله خوشحالم چون کلاس‌های مربیگری را با هم گذراندیم و میشناسمش. می‌دانم که منچستریونایتد در بهترین زمان خود نیست، اما درباره ارزش آنان نیز مطلعم. اگر کسی دقت کند، می‌تواند دریابد که چه کار کرده‌اند و اوله آن را انجام داده است. 

تغییر شرایط فعلی

وقتی شکست می‌خوریم، کسی خوشحال نیست. در حال حاضر نتایج متفاوتی گرفتیم و از یک نتیجه خوب، به شرایطی دیگر می‌رویم. لازم است همه وضع فعلی را درک کنند. بازیکن‌ها، سرمربی و باشگاه. یک اتحاد و وحدت باید میان این‌ها برقرار باشد. 

بازی مقابل منچستریونایتد، زمانی کلیدی برای چلسی است؟

می‌دانم که در مقطعی کلیدی هستیم. سه بازی آینده در جام حذفی، جام اتحادیه و لیگ مقابل تاتنهام را پیش رو داریم. براساس شرایط همه چیز را پیش بردن، اهمیت خاصی دارد. اول از همه و پس از عملکرد خوب در لیگ اروپا، باید مقابل منچستریونایتد قرار گیریم. 

مشتاق این دیدار هستید؟

بسیار زیاد و این یک بازی کلاسیک در انگلیس است. لحظه خوبی است و چالش بزرگی در پیش رو داریم. فرگی همیشه سعی می‌کرد گری نویل را مامور مهار من کند و با هم رقابت داشتیم. آماده این مسابقه هستیم.  

نظر شما