شناسهٔ خبر: 31184672 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

سرمربی پارس جنوبی جم:

مشکلات پارس جم حل شود/ به احترام جمی‌ها اعتراض نمی‌کنم

بوشهر - سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: به احترام مردم جم به مشکلات مالی تیم اعراضی نخواهم کرد ولی انتظار داریم مسئولان برای رفع مشکلات تیم پارس جنوبی جم تلاش کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی تارتار جمعه‌شب در نشست خبری قبل از بازی پارس جنوبی و نساجی اظهار داشت: نساجی یکی از تیم‌های خوب لیگ است و مربی با دانشی دارد که امیدواریم با همراهی هواداران بتوانیم نتیجه لازم را کسب کنیم.

وی با اشاره به اینکه حمایت هواداران نقش مهمی در نتیجه‌گرفتن تیم خواهد داشت اضافه کرد: تیم‌های نزدیک ما در جدول نتایج خوبی را گرفته‌اند و برای بازی فردا نیازمند پیروزی و کسب سه امتیاز هستیم.

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم با اشاره به اینکه آقایان نکونام و جلالی زحمات زیادی را برای نساجی کشیده‌اند بیان کرد: نساجی دارای ساختار خوبی در خط دفاعی است و سه امتیاز این مسابقه برای ما از نان شب واجب‌تر است.

تارتار از تلاش برای رفع مشکل گلزنی این تیم خبر داد و افزود: بازیکنان در طول هفته تمرینات بانشاطی را پشت سر گذاشتند و کارهای خوبی را با بازیکنان خطوط مختلف برای گلزنی داشته‌ایم.

وی با انتقاد از وضعیت برنامه‌ریزی سازمان لیگ و استراحت کمتر بازیکنان تیم پارس جم نسبت به دیگر تیم‌ها بیان کرد: تیم حریف شش روز و ما چهار روز استراحت کرده‌ایم و این اجحاف در حق تیم ما است.

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: مشکلات مالی روی کار ما تاثیر می‌گذارد ولی بازیکنان باغیرت و تعصب همه تلاش خود را به کار می‌گیرند و شاهد عملکرد خوب آنها هستیم.

وی با بیان اینکه تا در جم هستم تمام تلاش خود را برای مردم این شهر خواهم کرد ادامه داد: رحمان احمدی در بازی‌های قبل علیرغم مصدومیت بازی کرد و در بازی فردا نیز از ناحیه صورت مصدوم است و بخیه زده اما با غیرت برای پارس جنوبی به میدان می‌رود.

تارتار تصریح کرد: به احترام مردم جم به مشکلات مالی تیم اعراضی نخواهم کرد ولی انتظار داریم مسئولان برای رفع مشکلات تیم پارس جنوبی جم تلاش کنند.

نظر شما