شناسهٔ خبر: 31184612 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نسیم | لینک خبر

کرانچار: برای اردوی بعدی تحت هر شرایطی همه بازیکنان را می‌خواهم/ سپاهان بهتر بازی کرد و برد

سرمربی تیم امید گفت: مجبور شدیم اردویمان را لغو کنیم اما برای اردوی ۱۲ اسفند تحت هر شرایطی کل نفرات تیمم را می‌خواهم.

صاحب‌خبر -

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، زلاتکو کرانچار که برای تماشای دیدار سپاهان و پیکان به شهر قدس رفته بود راجع به لغو اردوی تیمش گفت: قبل از هر چیز باید در صحبت با مهدی تاج و سعید فتاحی راه حلی را برای اردوی بعدی که در پیش داریم پیدا کنیم. 12 اسفند اردوی نهایی تیم امید برگزار خواهد شد و من قطعا و تحت هر شرایطی همه بازیکنان را برای این اردو می خواهم.

وی افزود: فشردگی بازی ها و دیدارهای پلی آف سایپا و ذوب آهن باعث شد اردوی مان را برگزار نکنیم اما قطعا برای 12 اسفند اردوی تیم امید باید برگزار شود. من بابت لغو اردو ناراحت نیستم و واقعا هم خوب نبود که بخواهیم با 14 یا 15 بازیکن اردویمان را برگزار کنیم به این خاطر خواستیم تا به باشگاه ها کمک کرده باشیم تا از همه بازیکنانمان استفاده کنند.

کرانچار در پاسخ به این سوال که دیدار سپاهان تیم سابقش را مقابل پیکان را چطور دید عنوان کرد: بازی در سطح خوبی برگزار شد. سپاهان بعد از اینکه به گل رسید سعی کرد تا پایان مسابقه از گل زده اش حفاظت کند و از لحاظ نظم تاکتیکی تیم بهتری بود. آنها محکم و فیزیکی بازی می کردند و در کل نتیجه به دست آمده طبیعی بود چرا که سپاهان نمایش بهتری را از خود ارائه داد.

حاشیه بازی پیکان - سپاهان| حضور کرانچار و درخواست قلعه نویی از هواداران سپاهان

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

برچسب‌ها:

نظر شما