شناسهٔ خبر: 31184560 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

تمام قوانین داوری به ضرر استقلال است

چشمی: پرسپولیسی ها کم مانده بود داور را بزنند

مدافع استقلال نسبت به دادن 3 کارت زرد به بازیکنان این تیم به خاطر اعتراض به داوری به شدت عصبانی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، روزبه چشمی بعد از شکست برابر تراکتورسازی گفت: بد بازی نکردیم و حداقل حق مان یک امتیاز بود. متاسفانه پرسپولیسی ها در زمین اعتراض می کنند، داور را کم مانده بزنند، می آیند در میکسدزون شلوغ می کنند و هیچی نمی شود، تیم های دیگر اعتراض می کنند و بیانیه می دهند ولی ضررش را استقلال می کند.


او ادامه داد: پرسپولیسی ها هرکاری می خواهند می کنند یک کارت زرد هم نمی گیرند ولی من، داریوش و تبریزی با اولین یا دومین اعتراض کارت زرد می گیریم. من می گویم شلوغ کاری را که همه بلدند. همین بازی بازیکنان حریف اعتراض کردند و دیدید که کارت نگرفتند.


مدافع استقلال در پاسخ به این سوال که آیا داوری در نتیجه بازی موثر بود یا نه هم گفت: هرگز چنین حرفی نمی زنم و فقط می گویم رفتارها متفاوت است. شما همین بازی پرسپولیس- استقلال خوزستان را ببینید، بازیکن پرسپولیس چطور به داور اعتراض کرد؟ فقط یک کارت زرد گرفت، اگر آن حرکت یک کارت زرد داشت پس داور باید روی من را می بوسید.


او در پایان گفت: پرسپولیس و سپاهان و تراکتورسازی فرقی ندارد، اگر قانون است برای همه باید باشد نه اینکه تیم های دیگر بیانیه می دهند داوری به ضرر استقلال می شود، اگر کارت زرد و پنالتی است باید برای همه تیم ها یکسان باشد. نباید بگویند فلان بازیکن 15 ساله است سرش را ببریم و فلان بازیکن چون اسم و رسم دار است کاری به کارش نداشته باشیم. من چند بازی پیش هم گفتم که قانون برای همه تیم ها از سر به ته است برای استقلال از ته کتاب است به سر کتاب. امروز 3 بازیکن ما به خاطر اعتراض کارت گرفتند ولی تیم های دیگر فقط باید خطا کنند تا کارت زرد بگیرند.

 

نظر شما