شناسهٔ خبر: 31184487 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

تامین گوشت قرمز از زمین، هوا و دریا ادامه دارد

اقتصاد آنلاین نوشت:پس از گذشت چند روز از وعده تامین گوشت مورد نیاز توزیع اینترنتی همچنان شاهد محدودیت در توزیع هستیم، موضوعی که به گفته مدیران شرکت پشتیبانی امور دام با ادامه برنامه تامین گوشت قرمز مورد نیاز کشور به زودی رفع و توزیع جریان عادی پیدا می‌کند.

صاحب‌خبر -

 توزیع اینترنتی گوشت قرمز یکی از روش های مناسب برای تسهیل در تامین نیاز مردم است تا با سهل ترین روش گوشت مورد نیاز خود را درب منزل تحویل بگیرند. این روش که با پیشنهاد شرکت پشتیبانی امور دام کشور کلید خورد و در ادامه به وزارت صمت برای اجرا واگذار شد با مشکلاتی همچون عدم تامین گوشت مورد نیاز این سایت ها رو به رو شد، مشکلی که به گفته مدیران شرکت پشتبانی امور دام کشور به زودی مرتفع و توزیع جریان عادی پیدا می‌کند.

گوشت

محمد جعفری ، مدیرکل تأمین دام و فرآوری محصولات دامی کشور در این خصوص گفت: با برنامه ریزی های انجام شده از این پس در تامین گوشت مورد نیاز کشور به روش های که وزارت صنعت، معدن و تجارت در نظر خواهد گرفت از جمله توزیع اینترنتی وقفه ایجاد نخواهد شد.

وی با بیان اینکه تامین گوشت قرمز از تمامی راه های زمینی ، هوایی و دریایی انجام می‌شود، اظهار کرد: تامین گوشت قرمز مورد نیاز از طریق واردات به شکل منجد، گرم و زنده است.

جعفری ادامه داد: واردات به صورت های ذکر شده تا زمانی که قیمت گوشت قرمز در بازار منطقی شود ادامه پیدا می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه برنامه تنظیم بازار گوشت در سراسر کشور انجام شود، افزود: نحوه توزیع در سراسر کشور متفاوت خواهد بود و روش آن توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت تعیین خواهد شد.

به گفته مدیرکل تأمین دام و فرآوری محصولات دامی کشور؛ وظیفه ای اصلی شرکت پشتیبانی تامین گوشت قرمز است که در این زمینه تمام توان خود را به گرفته است.

جعفری یادآرو شد: شرکت پشتیبانی امور دام همچنین گوشت قرمزی که بخش خصوصی با ارز 4200 تومانی وارد می‌کند را تحویل گرفته و آن را با قیمت مصوب دولتی عرضه می‌کند.

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ مدیرکل تأمین دام و فرآوری محصولات دامی کشور پیش تر گفته بود بر اساس برنامه ریزی های انجام شده با ورود دام زنده به کشور روزانه 6 هزار رأس دام در کشتارگاه ها ذبح و 120 تن گوشت حاصل از آن به بازار عرضه می‌شود.

۲۲۳۲۲۳

نظر شما