شناسهٔ خبر: 31183172 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

حاشیه بازی پیکان - سپاهان| حضور کرانچار و درخواست قلعه‌نویی از هواداران سپاهان/ پای هواداران پرسپولیس به ورزشگاه باز شد + عکس

R7869/P1015145/S3,27/CT11

سرمربی تیم فوتبال امید کشورمان در ورزشگاه شهدای شهر قدس حاضر شد و به تماشای بازی پیکان تهران - سپاهان اصفهان نشست.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، دیدار دو تیم فوتبال پیکان تهران و سپاهان اصفهان از ساعت 16 امروز (جمعه) در ورزشگاه شهدای شهر قدس برگزار شد که نیمه اول این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود سپاهان به پایان رسید.

* هواداران تیم سپاهان استقبال خوبی از دیدار بیرون از خانه خود مقابل پیکان به عمل آورده بودند و حدود هزار نفر برای تشویق تیم خود از اصفهان به تهران آمده بودند.

* زلاتکو کرانچار، سرمربی تیم فوتبال امید کشورمان در ورزشگاه حضور دارد و بازی را از جایگاه ویژه تماشا می‌کند.

* امیر قلعه‌نویی، سرمربی تیم سپاهان قبل از شروع بازی به سمت نیمکت پیکان رفت و با همتای خود حسین فرکی خوش‌وبش کرد.

* هواداران سپاهان به شدت تیم خود را تشویق کردند و کی‌روش استنلی بازیکن خارجی خود را بیشتر از سایرین تشویق کردند.

* معدود هواداران تیم پیکان که تعداد آنها کمتر از 100 نفر است، حسین فرکی سرمربی و بازیکنان پیکان را تشویق می‌کنند، در میان آنها چند تن از هواداران پرسپولیس هم دیده می‌شوند که با پرچم این تیم در ورزشگاه حضور دارند.

* در میان تعجب خبرنگاران و حاضرین در ورزشگاه هواداران تیم پیکان امیر قلعه‌نویی، سرمربی تیم حریف را تشویق کردند و قلعه‌نویی به ابراز احساسات آنها پاسخ داد.

* امیر قلعه‌نویی از هواداران اصفهانی تیم خود خواست که از طبل و شیپور برای تشویق بازیکنان استفاده نکنند تا تمرکز تیم و بازیکنان به‌هم نخورد.

* این دیدار با یک دقیقه سکوت به خاطر حادثه اخیر تروریستی در زاهدان آغاز شد.

* پیام نیازمند، دروازه‌بان فصل گذشته پیکان که امسال در تیم سپاهان حضور دارد، امروز مقابل تیم سابق خود قرار گرفته است. او قبل از بازی به سمت نیمکت پیکان رفت و با بازیکنان و کادرفنی این تیم خوش‌وبش کرد.

 

انتهای پیام/ 

نظر شما