شناسهٔ خبر: 31183007 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

امام جمعه همدان:

وقتی دشمن تا این حد خبیث است ما نباید خواب باشیم

صاحب‌خبر -

وقتی دشمن تا این حد خبیث است ما نباید خواب باشیمبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آیت الله محمدی غیاث الدین طه محمدی در خطبه‌های عبادی و سیاسی نماز جمعه همدان اظهار داشت: مردم با حضور پرشور در جشن 40 سالگی انقلاب با آرمان های امام راحل تجدید بیعت کردند و نشان دادند در برابر نقشه های شوم دشمن ایستادگی می‌کنند.

وی با محکوم کردن حادثه تروریستی زاهدان گفت: دشمنان انقلاب در نشست ورشو از این حادثه تلخ خوشحال بودند و این نشان از رذالت و پستی آنها دارد.

امام جمعه همدان اضافه کرد: وقتی مردم برای نظام و انقلاب همچنان در مقابل فتنه‌های دشمنان ایستادگی می‌کنند مسئولان نیز نباید برای رفع مشکلات اقتصادی کوتاه بیایند.

وی با انتقاد از افزایش قیمت کالاهای اساسی به خصوص گوشت و احتمال دست داشتن برخی دشمنان در به وجود آمدن شرایط موجود، اظهار داشت: وقتی دشمن تا این حد خبیث است ما نباید خواب باشیم.

محمدی حادثه تروریستی زاهدان را از فتنه های دشمن دانست و با بیان اینکه دشمن اگر از یک نقطه عبور می کند، به طور حتم در آن جهت ضعف داشته ایم، خواستار بررسی نقاط ضعف برای جلوگیری از تکرار اینچنین حوادثی شد.

وی گفت: دشمن می خواهد شیرینی معجزه 40 سالگی انقلاب را در کام مردم تلخ کند اما خیلی از فتنه ها با هوشیاری مردم و مسئولان باطل می شوند.

امام جمعه همدان با تاکید بر اینکه کمی به ضعف ها بپردازیم افزود: رییس جمهوری ایران و روسای جمهور ترکیه و روسیه برای رفع گرفتاری های مردم سوریه نشست مشترکی دارند که امیدواریم به نتیجه برسد.

انتهای پیام /

نظر شما