شناسهٔ خبر: 31181869 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

امام جمعه موقت بیرجند:

بیانیه «گام دوم انقلاب» رهبری نقشه راه کشور/ مردم حساب نظام را از مسئولان جدا می‌دانند

حجت الاسلام نصیرایی با اشاره به «بیانیه گام دوم انقلاب» رهبر معظم انقلاب، گفت: مسئولان وظیفه دارند این فرمایشات رهبر معظم انقلاب را به عنوان نقشه راه چله دوم انقلاب ترسیم کنند و آن را عملی سازند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، حجت الاسلام «مجید نصیرایی» ظهر امروز (26 بهمن) در خطبه های عبادی سیاسی بیرجند ضمن تسلیت شهادت جمعی از پاسداران و مرزبانان غیور کشور در سیستان و بلوچستان، اظهار داشت: این اقدام خباثت و خوی استکباری غربی ها و حامیان تروریست ها را نشان داد که بعد از سیلی محکمی که در 22 بهمن از ملت عزیز ایران خوردند، دست به چنین اقدامات ننگینی توسط مزدوران خود زدند.

 

امام جمعه موقت بیرجند  با بیان اینکه آمریکایی ها، صهیونیست ها و سعودی ها و دیگر اذناب منطقه بدانند که این شهادت ها نهال انقلاب را شکوفاتر می کند و ملت ایران با این اقدام ها دست از آرمان های خود برنخواهد داشت، گفت: غربی ها بدانند که ملت ایران با شهادت زنده است و هرچه بیشتر از ما شهید کنند ما زنده تر خواهیم شد و آرمان های خود را با عزمی جدی تر دنبال خواهیم کرد، اینها با این رفتارها گور خودشان را می کنند و به نوعی با دم شیر بازی می کنند.

 

وی تاکید کرد: تروریست ها و عوامل حمایتی آنها بدانند که به فضل الهی، به زودی سیلی محکمی را از دست نیروهای مقاومت و حزب الله خواهند خورد.

 

حجت الاسلام نصیرایی در ادامه ضمن تشکر از حضور باشکوه و انقلابی مردم در راهپیمایی دشمن شکن 22 بهمن امسال، گفت: این راهپیمایی برای دشمنان و برخی دوستان در داخل و خارج چند پیام مهم داشت که باید بدان توجه شود.

 

وی مهمترین پیام راهپیمایی 22 بهمن را جدایی بی مدیریتی مسئولان از نظام اسلامی توسط مردم عنوان کرد و گفت: ملت ایران هرگز مشکلات اقتصادی و سوء مدیریت ها در کشور را به حساب نظام نمی نویسند و همان طور که در راهپیمایی 22 بهمن نشان دادند هرچه هم که از مسئولان گلایه مند باشند اما محکم و استوار پای نظام و انقلاب ایستادند و هرگز از آرمان های خود دست نخواهند کشید.

 

مردم حساب نظام را از مسئولان جدا می‌دانند

امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه پیام مهم دیگر حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن به دوستان انقلاب در داخل و خارج کشور بود و این حضور گسترده آنها را هم دلگرم کرد، ادامه داد: در برخی موارد هیاهوهای دشمن ممکن است دل برخی ها در داخل و خارج را بلرزاند و انها را نگران کند؛ اما این حضور باشکوه مردم، دل دوستان جمهوری اسلامی ایران را در داخل و خارج کشور محکم کرد.

 

وی با بیان اینکه یکی دیگر از مهمترین پیامهای راهپیمایی 22 بهمن امسال را نمایش قدرت و اتحاد مردم ذکر کرد و اظهارداشت: ملت ایران در مقابل چشم همه قدرت‌های عالم، قدرت، عظمت و اتحاد ملت ایران را نشان دادند و با حضور باشکوه خود خیلی از توطئه هایی که علیه ملت بوده را از بین بردند.

 

امام جمعه موقت بیرجند، تقویت بنیه جمهوریت نظام را از دیگر دستاوردهای این حضور حماسی عنوان کرد و گفت: ملت ایران به همه دولت های مستکبر دنیا ثابت کرد که در دنیا تنها حکومتی که به تمام معنا مردم سالار بوده و حکومت متعلق به مردم است، همین جمهوری اسلامی ایران است و در این کشور مردم حکومت و نظام خود را از شر دشمنان حفظ می‌کنند.

 

حجت الاسلام نصیرایی با بیان اینکه مردم در این راهپیمایی نشان دادند که حساب نظام را از مسئولان جدا می دانند، گفت: صف گوشت محصول انتخاب غلط است و نه انقلاب، نظام اسلامی بسیار کارآمد و در تمام زمینه ها قوی و قدرتمند است.

 

وی از مسئولان خواست تا قدردان این حضور حماسی و ایستادگی مردم در مقابل استکبار جهانی بوده و از این پس بیشتر از قبل به وظایف خود در قبال مردم عمل کنند.

 

امام جمعه موقت بیرجند تاکید کرد: امروز تکلیف مسئولان در برابر مردم روشن است و هر کس نخواهد در خورشان این مردم به آنها خدمت کند باید از چرخه سیاست و مدیریت کشور خارج شود، گفت: این موضوع خواسته مردم است، مسئولان ما این پیام را خوب دریافت کنند و در کارهای خود به شان و منزلت مردم بیشتر توجه داشته باشند و برای آنها جهادی کار کنند.

 

حرکت جهادی مسئولان برای خدمت به مردم استان!

نصیرایی در ادامه به فعالیت ها و اقدامات استاندار جدید منصوب شده خراسان جنوبی، اشاره کرد و وی را فردی با مدیریت جهادی دانست و گفت: در خراسان جنوبی با استاندار جدید اتفاقات مبارکی در حال شکل گیری است که همه اینها را به برکت حضور و اخلاص ماینده ولی فقیه در استان می دانیم؛ چراکه اگر حضور موثر و انقلابی این مرد الهی نبود؛ ممکن بود افرادی بر مدیریت استان تکیه بزنند که به جای خدمت به مردم در کوچه و بازار به دنبال بازی های سیاسی بودند.

 

وی با بیان اینکه انتظار می رود با حضور این مسئولان جدید و با توجه به ظرفیت ها و پتانسیل های معدنی و مرزی استان، شاهد شکوفایی اقتصاد و اشتغال در این خطه باشیم، اظهارداشت: نباید این طور باشد که خراسان جنوبی قطب معدنی کشور باشد اما مردم ما برای معیشت و اقتصاد خود مشکل داشته باشند و جوانان برای کار به استانهای دیگری که سنگ های خراسان جنوبی در آنجا فراوری می شود بروند.

 

امام جمعه موقت بیرجند بر حرکت و کار جهادی مسئولان استان برای حل مشکلات اقتصادی و اشتغال مردم تاکید کرد.

 

پیام مقام معظم رهبری نقشه راه چهل سالگی انقلاب است

حجت الاسلام نصیرایی در بخش پایانی سخنان با اشاره کوتاهی به پیام مهم و ارزشمند رهبر معظم انقلاب در چهل سالگی انقلاب، گفت: این پیام یک بیان حکمیانه از گذشته، حال و آینده انقلاب بود که ایشان چهل سال آینده را برپایه دو برنامه مهم برپایی تمدن نوین اسلامی وبرپایی حکومت مهدوی نقشه راه آن را بیان کردند.

 

وی با بیان اینکه در این پیام مهم رهبری رسالت اصلی آینده انقلاب بر دوش جوانان نهاده شده است، افزود: مسئولان و بزرگان و کسانی که در عرصه های مختلف نظام خدمت می کنند، وظیفه دارند این فرمایشات رهبر معظم انقلاب را به عنوان نقشه راه چله دوم انقلاب ترسیم کنند و آن را عملی سازند.

 

امام جمعه موقت بیرجند همچنین در خطبه های اول نماز، تقوا و عمل صالح را مایه سعادت بشر عنوان کرد و گفت: خداوند کسانی را که ایمان بیاورند و عمل صالح انجام دهند، قدرت و ثروت را در دنیا به آنها می دهد.

 

وی مبارزه با ظلم و ایستادگی در مقابل مستکبر و دستگیری از دیگران را از ویژگی های انسان‌های مومن عنوان کرد و افزود: برای زندگی خوب و شیرین در دنیا و اخرت این دو شرط ایمان و عمل صالح لازم است، هر جا که ایمان و عمل صالح نیست زندگی ها شیرینی و شادابی ندارد.

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما