شناسهٔ خبر: 31181842 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

امام جمعه موقت شهرستان قدس:

بیانیه اخیر رهبر انقلاب چراغ راه آینده کشور است/ انقلاب اسلامی برگ زرین افتخار در تاریخ ایران

امام جمعه موقت شهرستان قدس با اشاره به انقلاب اسلامی به عنوان برگ زرین افتخار در تاریخ ایران و اسلام، گفت: بیانیه اخیر رهبری انقلاب چراغ راه آینده کشور است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرقدس، حجت الاسلام والمسلمین محمد موحد امام جمعه موقت شهرستان قدس ظهر امروز در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته در مصلی شهرستان قدس اظهار داشت: تقوا یعنی انجام حدود الهی، نه گفتن به دشمنان الهی، مخالفت با هواهای نفس، مخالفت با منیت درون انسان که عامل تمامی مشکلات و سقوط انسان‌هاست؛ در صورت ملبس نشدن انسان به لباس تقوا انسان به ورطه سقوط می‌رسد و انسان را در مقابل خدا و ولی او قرار می‌دهد و ما در این راه مکلف به انجام وظیفه هستیم و نتیجه به دست خدای متعال است.

وی افزود: حقیقتا پیروزی انقلاب اسلامی به کوری چشم دشمنان به عنوان برگه زرین افتخار، غرور و بصیرت در تاریخ کشور ما ثبت شد و به ابدیت پیوست.

امام جمعه موقت شهرستان قدس با اشاره به حادثه تروریستی اخیر سیستان و بلوچستان بیان داشت: تروریست‌های کوردل و خبیث با عملیات انتحاری کور تعدادی از عزیزان پاسدار و مرزبان را به شهادت رساندند، اما اعلام می‌کنیم که بدانند ملت ما انتقام شهیدان خود را در هر جای عالم که باشند خواهد گرفت.

موحد با اشاره به حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: راهپیمایی۲۲ بهمن غرش ملت ما در  برابر آمریکا و استکبار جهانی بود و دولت آمریکا نماد خشونت و مجسمه شرارت در دنیا است و فلسفه شعار مرگ بر آمریکا بنابر لسان مقام معظم رهبری یعنی مرگ بر سردمداران آمریکایی که در تمام عالم خباثت و دخالت دارند.

وی با اشاره به بیانیه اخیر رهبر معظم انقلاب تصریح کرد: بیانیه اخیر رهبر معظم انقلاب حتما باید چراغ راه تمام جامعه به خصوص جوانان باشد زیرا چشم امید ملت به جوانان عزیز و آینده این نظام و انقلاب متعلق به آنان‌است و با اقدام انقلابی و حضور جهادی در عرصه‌های مختلف زمینه‌های تشکیل حکومت موعود فراهم شود.

انتهای پیام/ش

نظر شما