شناسهٔ خبر: 31181449 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

ملت ایران با صلابت و اقتدار به سوی قله‌های پیشرفت در حال حرکت است

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت:مردم با صلابت و اقتدار با پیروری از منویات رهبر معظم انقلاب به سوی قله‌های پیشرفت در حال حرکت است.

صاحب‌خبر -
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان در خطبه‌های امروز نمازجمعه شهر زنجان با اشاره به اینکه ملت قهرمان ایران در ۲۲ بهمن برای پاسداشت خون شهدای انقلاب و دفاع از آرمان‌های امام (ره) و تجدید بیعت با رهبر معظم انقلاب به صحنه آمدند گفت: حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲بهمن تماشایی یک پیام روشن برای جهانیان داشت و آن اینکه مردم با وجود تمام مشکلات اقتصادی و معیشتی در کنار نظام اسلامی ایستاده اند.
 
وی اتحاد و بصیرت  را رمز پیروزی ملت ایران در مقابل دشمنان عنوان کرد و افزود:راهپیمایی ۲۲ بهمن عرصه اعلام قدرت نرم ملت ایران است.

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی با یاد آوری ارایه نقشه راه از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی در آغاز دهه‌ی پنجم انفلاب شکوهمند اسلامی افزود: این نقشه راه برای تمام آحاد جامعه از جمله مردم، دولتمردان ترسیم شده است و راه پیروزی و عزت است.

امام جمعه زنجان بمباران تبلیغاتی دشمن را برای دلسرد کردن مردم از نظام اسلامی شکست خورده دانست و گفت: مردم با صلابت و  اقتدار با پیروری از منویات رهبر معظم انقلاب به سوی قله‌های پیشرفت در حال حرکت است.

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی اقدامات کور دشمنان نظام اسلامی در به شهادت رساندن پاسداران حافظ مرز‌های کشورمان را محکوم کرد و گفت: نظام اسلامی انتقام خون این شهدای عزیز را خواهد گرفت و آنان را به سزای عمل ننگین شان خواهند رساند.

خطیب نماز جمعه زنجان با گرامیداشت یاد و خاطره رزمندگان در عملیات والفجر ۸ , و روز روحانیت و دفاع مقدس سالروز شهادت آیت الله محلاتی اولین نماینده حضرت امام خمینی در سپاه پاسداران و شهادت سید عباس موسوی پایه گذار مقاومت اسلامی در مقابل رژیم صهیونیستی را تسلیت گفت.
 
انتهای پیام/ن
 

خطبه های نماز جمعه این هفته استان زنجان

برچسب‌ها:

نظر شما