شناسهٔ خبر: 31181267 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: آنا | لینک خبر

ماندگاری تأکید کرد:

لزوم افزایش نقش و قدرت مطالبه‌گری دانشجویان

مسئول بسیج دانشجویی سپاه هرمزگان گفت: یکی از مهم‌ترین وظایف دانشجویان به‌عنوان افسران جنگ نرم افزایش نقش و قدرت مطالبه‌گری آنان است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از رودان، حمید ماندگاری عصر روز گذشته در دوره سه‌روزه علمی فرهنگی ۱۴۳۵ که با حضور دانشجویان بسیجی از دانشگاه‌های استان هرمزگان به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودان در حال برگزاری است، اظهار کرد: این دوره آموزشی ویژه دانشجویان با هدف افزایش قدرت مطالبه‌گری آنان و آشنایی با مسائل و موضوعات مهم اقتصادی کشور است و اینکه از روش‌ها و شیوه‌های ارائه شده برای توسعه و پیشرفت کشور در همه ابعاد استفاده شود.

ماندگاری با تأکید بر نقش دانشجویان در پیشرفت و توسعه همه‌جانبه کشور تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین نقش‌هایی که دانشجویان دارند، نقش مطالبه‌گری آنان است که درباره چه موضوعات و با چه روش‌ها و شیوه‌هایی کار مطالبه‌گری را انجام بدهند.

مسئول بسیج دانشجویی سپاه هرمزگان بیان کرد: امیدواریم دانشجویان در این دوره سه‌روزه بر اساس سرفصل‌هایی که پیش‌بینی شده است به یک سری مهارت‌های عملی در حوزه مطالبه‌گری به‌خصوص در موضوعات اقتصادی برسند و آشنایی کامل داشته باشند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودان نیز در آغاز این دوره گفت: حضور چشمگیر مردم ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن مشت محکمی بر دهان دشمنان جمهوری اسلامی و باعث شگفتی و حیرت دشمنان و بدخواهان کشور بود به‌گونه‌ای که نتوانستند نفرت خود را از این حضور حماسی مخفی کنند.

حسن داوری در این نشست با قدردانی از بسیج دانشجویی استان هرمزگان به‌دلیل توجه به برنامه‌های علمی و فرهنگی خاطرنشان کرد: دانشجویان باید روحیه مطالبه‌گری را در خود تقویت کنند و امیدواریم مسئولان استان از خروجی این نشست‌ها بتواند در راستای حل مشکلات کلیدی هرمزگان استفاده کنند.

به گزارش آنا، دوره‌های طرح ۱۴۳۵ توسط معاونت علمی بسیج دانشجویی و قرارگاه شهید احمدی‌روشن به صورت ملی و منطقه‌ای از سال ۱۳۹۳ با هدف توانمندسازی دانشجویان در مباحث علمی و چالش‌های کشور و تقویت روحیه مطالبه‌گری آنان برگزار می‌شود و این دوره که از روز گذشته آغاز شده برای نخستین‌بار در هرمزگان به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/4062/

نظر شما