شناسهٔ خبر: 31180895 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

شاهين ايزديار ستاره پاراآسيايي ايران در حاشيه همايش فصل رويش:

معرفي جوانان موفق بهترين راه الگوسازي براي نسل هاي جديد انقلاب است

صاحب‌خبر -
خبرگزاري آريا- عضو 25 ساله تيم‌ ملي شناي معلولان و ستاره پاراآسيايي ايران گفت: در شرايطي که بيگانگان سعي در ناموفق جلوه دادن اهداف و آرمان هاي انقلاب و بي انگيزه کردن نسل جوان ما دارند، برنامه ريزي براي معرفي جوانان موفق بهترين راه الگوسازي براي نسل هاي جديد انقلاب است.
به گزارش خبرگزاري آريا، شاهين ايزديارعضو تيم‌ ملي شناي معلولان و ستاره پاراآسيايي ايران عصر چهارشنبه 24 بهمن در حاشيه برگزاري همايش "فصل رويش، تجليل از رويش هاي جوان انقلاب"، به خبرنگاران گفت: معرفي جوانان برتر، نخبه و افتخار آفرين کشور تاثير بسيار زيادي در الگوگيري ديگر جوانان دارد و علاوه بر بها دادن و انگيزه بخشي به جوانان تلاشگر و موفق براي ادامه مسير، باعث مي شود تا ديگران با الگوگيري از آنها اهداف تازه اي را براي خود ترسيم کرده و با پيش رو قرار دادن اين هدف ها و تلاش مستمر، آينده بهتري را براي خود و جامعه رقم بزنند.
وي افزود: خيلي از افراد جامعه از حضور و شمار زياد جوانان موفق انقلاب خبر ندارند و اين برعهده مسوولان و رسانه هاست که با معرفي و ميدان دادن به آنان نسل هاي تازه نفس را وارد عرصه هاي مختلف کنند.
ايزديار با اشاره به ضرورت برگزاري برنامه هايي هم چون همايش فصل رويش هاي انقلاب در جهت معرفي جوانان برتر و نخبه کشور اظهار داشت: اين همايش که به مناسبت چهل سالگي انقلاب اسلامي برگزار و در آن از نخبگان جوان برتر و افتخار آفرين نسل سوم انقلاب در حوزه هاي مختلف مذهبي، علمي و ورزشي تقدير مي شود گام خوبي براي توجه همه مسئولان در حوزه هاي مختلف به نسل جوان انقلاب است.
شاهين ايزديار متولد 1372 معروف به پسر طلايي ايران عضو تيم ‌ملي شناي معلولان ايران است که توانست در بازي‌هاي پاراآسيايي جاکارتا شش مدال طلا و يک نقره کسب کند. شاهين ايزديار تاکنون اولين و تنها فردي است که توانسته نماينده ايران در مسابقات پارالمپيک در رشته شنا باشد و به فينال اين مسابقات راه پيدا کند. وي توانست 6 طلا و يک نقره پارا آسيايي را کسب کند که رکورد تاريخي در ورزش معلولان ايران است. شاهين ايزديار بطور مادرزاد دست راستش از مچ قطع است، از 9 سالگي به شنا مشغول بوده و از 14 سالگي عضو تيم ملي شنا ايران است.
همايش "فصل رويش، تجليل از رويش هاي جوان انقلاب اسلامي" به همت فرهنگسراي خاتم(ص) و مديريت فرهنگي هنري منطقه 18 عصر چهارشنبه 24 بهمن با حضور سعيد اوحدي رئيس سازمان فرهنگي هنري شهرداري تهران، حجت الاسلام دکتر يحيي صالح نيا امام جمعه غرب تهران و جمعي از چهره ها و مسولان فرهنگي در سالن سينما پرديس تماشا برگزار و لوح و نشان "فصل رويش" به چهار تن از جوانان برتر ايران در حوزه هاي مختلف اهدا شد.
حجت الاسلام سيد محمد حسين طباطبايي اولين نابغه قرآني دوران انقلاب، دکتر طاهر روشندل اربطاني جوانترين استاد تمام دانشگاه هاي ايران، شاهين ايزديار طلايي ترين ستاره پاراآسيايي ايران و آرين غلامي قهرمان شطرنج در عرصه هاي بين المللي، چهار تن از جوانان نخبه و افتخار آفرين انقلاب اسلامي هستند که در ويژه برنامه "فصل رويش" معرفي و از آنان تجليل شد.

نظر شما